Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Drogerie Jawa mają już 77. salonów sprzedaży

W miniony weekend, sieć Drogerie Jawa świętowała otwarcie swojego ósmego w ciągu ostatnich 12 miesięcy salonu sprzedaży. Tym samym firma realizuje założoną strategię, kontynuuje zapowiadany przez Edytę Kresińską, Doradcę Zarządu ds. Marketingu, podczas targów SCF Fall 2023, dynamiczny rozwój i umacnia swoją pozycję na polskim rynku.

W inauguracyjny weekend, salon sprzedaży w Szczercowie przekształcił się w miejsce pełne atrakcji, oferując klientom konkursy, promocje i szeroki wybór produktów z zakresu pielęgnacji, urody oraz higieny osobistej. Mieszkańcy Szczercowa przywitali nową Jawę, dużym zainteresowaniem
i entuzjazmem – to wyjątkowo kobiece miejsce na zakupowej mapie miasta cieszy zwłaszcza przed świętami. To okazja do poznania nowej drogerii i realizacji zakupów świątecznych w bardzo atrakcyjnych cenach.

W związku z tym wydarzeniem, prezes Drogerii Jawa, Wojciech Radliński, podkreślił: „Jesteśmy dumni z otwarcia salonu sprzedaży w Szczercowie. To dla nas nie tylko rozwinięcie naszej sieci, ale również okazja do lepszego zaspokojenia potrzeb naszych kliente i klientów w tej lokalizacji”.

Drogerie Jawa z przynajmniej 10. nowymi salonami w 2024

Zatrudniająca ponad 500 osób firma ma ambitne plany na przyszły rok, zakładając otwarcie minimum 10 salonów sprzedaży Drogerie Jawa. To kolejny krok w kierunku zapewnienia klientkom jeszcze większej dostępności do wysokiej jakości produktów i usług, zawsze w atrakcyjnych cenach. Spółka konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju, a inauguracja 77. salonu sprzedaży to kolejny kamień milowy w tym procesie. Firma kładzie duży nacisk na jakość, dostępność i zrozumienie potrzeb konsumentek. W planach sieci Drogerie Jawa jest również remodeling sklepów, aby stworzyć nowoczesne i przyjazne miejsca zakupów urodowych. Firma poszukuje lokalizacji o powierzchni min. 160 m2. – ta powierzchnia sklepu łączy w sobie kameralność i wygodę procesu zakupowego
z szerokim asortymentem produktów. Poza powierzchnią sklepu, innym ważnym czynnikiem związanym z nową lokalizacją, jest jej położenie – Drogerie Jawa szukają lokali w miejscowościach powyżej 3000 mieszkańców, na dużych osiedlach mieszkaniowych, w centrach handlowych
i pasażach.