Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Drogerie Jawa otwierają kolejny salon sprzedaży i odkrywają plany na 2024

Drogerie Jawa, poszerzają zasięg sklepów stacjonarnych i otwrzyły salon sprzedaży w Lipsku (woj. mazowieckie). Styczniowa inauguracja, to pierwsze z zapowiadanych na ten rok dwunastu otwarć i zarazem kolejny krok w ramach realizacji zaplanowanej strategii rozwoju.

Podczas weekendu otwarcia na kupujących czekały atrakcje, a tym promocje i konkursy, a także specjalistyczne konsultacje i pokazy makijażu. Dla najmłodszych przygotowano zabawy i atrakcje.

Rozwój w modelu omnichannel

Ekspansja sieci Drogerii Jawa, obejmująca zarówno nowe sklepy stacjonarne, jak i rozwijający się sklep internetowy, sprawia, że marka staje się jeszcze bardziej dostępna dla klientów. Ceniona za konkurencyjne ceny i wyjątkowe doradztwo, polska sieć Drogerie Jawa to nie tylko miejsce zakupów, ale także przestrzeń pełna inspiracji i nowości kosmetycznych.

Każda nowa lokalizacja, tak jak ta w Lipsku, jest nie tylko rozwinięciem obecności sieci Drogerie Jawa w Polsce, ale także kolejnym elementem realizacji misji mającej na celu dostarczanie Klientkom i Klientom najlepszych produktów w atrakcyjnych cenach. Drogerie Jawa skupiają się na identyfikacji strategicznych, atrakcyjnych lokalizacji, otwierając nowe możliwości dla współpracy z developerami, inwestorami i właścicielami lokali użytkowych.

Remodeling i rozwój sieci

W planach sieci Drogerie Jawa jest remodeling sieci, dzięki któremu do dyspozycji klientek, zostaną oddane nowoczesne i przyjazne im miejsca zakupów urodowych. Firma poszukuje atrakcyjnych lokalizacji w miejscowościach powyżej 3000 mieszkańców, położonych na dużych osiedlach mieszkaniowych, w lokalnych miejscach handlu, pasażach i centrach handlowych i lokali handlowych o powierzchni min. 160 m2.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa otrzymały nagrodę Najlepsza e-drogeria 2023 roku, a w rok wcześniej zdobyły tytuł najlepszej drogerii 2022 roku.

„Sieć jest stale rozwijana, a my będziemy kontynuować ekspansję. Jesteśmy gotowi do współpracy z potencjalnymi właścicielami lokali w całej Polsce, którzy chcieliby dołączyć do naszej rosnącej rodziny i przyczynić się do wspólnego sukcesu. Nasza strategia zakłada budowę trwałych relacji z naszymi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, co jest kluczem do sukcesu Drogerii Jawa. Zapraszam wszystkich zainteresowanych współpracą do kontaktu z nami. Jesteśmy pewni, że wspólnie możemy osiągnąć więcej” – pod koniec ubiegłego roku mówił Wojciech Radliński, prezes zarządu Drogerii Jawa.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem