Drogerie Jawa, poszerzają zasięg sklepów stacjonarnych i otwrzyły salon sprzedaży w Lipsku (woj. mazowieckie). Styczniowa inauguracja, to pierwsze z zapowiadanych na ten rok dwunastu otwarć i zarazem kolejny krok w ramach realizacji zaplanowanej strategii rozwoju.
Podczas weekendu otwarcia na kupujących czekały atrakcje, a tym promocje i konkursy, a także specjalistyczne konsultacje i pokazy makijażu. Dla najmłodszych przygotowano zabawy i atrakcje.
Rozwój w modelu omnichannel
Ekspansja sieci Drogerii Jawa, obejmująca zarówno nowe sklepy stacjonarne, jak i rozwijający się sklep internetowy, sprawia, że marka staje się jeszcze bardziej dostępna dla klientów. Ceniona za konkurencyjne ceny i wyjątkowe doradztwo, polska sieć Drogerie Jawa to nie tylko miejsce zakupów, ale także przestrzeń pełna inspiracji i nowości kosmetycznych.
Każda nowa lokalizacja, tak jak ta w Lipsku, jest nie tylko rozwinięciem obecności sieci Drogerie Jawa w Polsce, ale także kolejnym elementem realizacji misji mającej na celu dostarczanie Klientkom i Klientom najlepszych produktów w atrakcyjnych cenach. Drogerie Jawa skupiają się na identyfikacji strategicznych, atrakcyjnych lokalizacji, otwierając nowe możliwości dla współpracy z developerami, inwestorami i właścicielami lokali użytkowych.
PARTNER PORTALU
Remodeling i rozwój sieci
W planach sieci Drogerie Jawa jest remodeling sieci, dzięki któremu do dyspozycji klientek, zostaną oddane nowoczesne i przyjazne im miejsca zakupów urodowych. Firma poszukuje atrakcyjnych lokalizacji w miejscowościach powyżej 3000 mieszkańców, położonych na dużych osiedlach mieszkaniowych, w lokalnych miejscach handlu, pasażach i centrach handlowych i lokali handlowych o powierzchni min. 160 m2.
W ubiegłym roku Drogerie Jawa otrzymały nagrodę Najlepsza e-drogeria 2023 roku, a w rok wcześniej zdobyły tytuł najlepszej drogerii 2022 roku.
„Sieć jest stale rozwijana, a my będziemy kontynuować ekspansję. Jesteśmy gotowi do współpracy z potencjalnymi właścicielami lokali w całej Polsce, którzy chcieliby dołączyć do naszej rosnącej rodziny i przyczynić się do wspólnego sukcesu. Nasza strategia zakłada budowę trwałych relacji z naszymi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, co jest kluczem do sukcesu Drogerii Jawa. Zapraszam wszystkich zainteresowanych współpracą do kontaktu z nami. Jesteśmy pewni, że wspólnie możemy osiągnąć więcej” – pod koniec ubiegłego roku mówił Wojciech Radliński, prezes zarządu Drogerii Jawa.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter