Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Druga edycja Posnania Shopping Days

W weekend 15 – 16 września odbyła się druga edycja Posnania Shopping Days. To weekend rabatów połączony z akcją buy & get, skierowaną do posiadaczy Karty Stałego Klienta Posnanii. Wydarzenie podobnie jak jego wiosenna edycja – cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród klientów.

Pierwsza edycja Posnania Shopping Days zakończyła się sukcesem przekładającym się na wzrost odwiedzalności, zwiększenie liczby posiadaczy Karty Stałego Klienta i imponujące zasięgi w social mediach. W ramach konsekwentnej realizacji strategii prosprzedażowej Apsys, zarządca Posnanii, zdecydował o organizacji jesiennej edycji akcji.

– Posnania Shopping Days to wydarzenie skierowane do posiadaczy Karty Stałego Klienta, którzy poprzez aplikację lojalnościową uzyskują dostęp do atrakcyjnych rabatów. W jesiennej odsłonie akcji wzięło udział ponad 80 najemców, którzy w terminie 15 – 16 września oferowali specjalne promocje. Dzięki Karcie Stałego Klienta budujemy lojalność klientów Posnanii, która przynosi najemcom wymierne korzyści. Z kolei dla uczestników programu, Karta Stałego Klienta stanowi gratyfikację za ich lojalność w postaci rabatów obowiązujących przez cały rok – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Sukces pierwszej edycjiPosnania Shopping Days utwierdził nas w przekonaniu, że akcja powinna być kontynuowana – dodaje Agnieszka Juszkis.

Weekendowi rabatów towarzyszyła akcja buy & get. Robiąc zakupy w Posnanii w dniach 15 – 16 września o wartości min.150 zł na maksymalnie dwóch paragonach, posiadacze Karty Stałego Klienta mogli odebrać upominek w postaci zestawu kremów l’Occitane, a za zakupy o wartości min. 200 zł – świecę afirmacyjną.

Strategia promocji marek

Weekend rabatów w połączeniu z akcją buy&get stanowią element konsekwentnie realizowanej przez Apsys, zarządcę Posnanii, strategii promocji marek najemców. Do jesiennej edycji Posnania Shopping Days zgłosiło się ponad 80 najemców. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom marketingowym, obejmującym m.in. kampanie internetowe z zaangażowaniem influencerów, czy reklamę na nośnikach wewnętrznych, docieramy z ich ofertą do szerokiego grona klientów – komentuje Agnieszka Juszkis.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Jednym z działań o znaczącym zasięgu medialnym były serie krótkich filmików, opublikowanych na instagramowym profilu Posnanii. W nagraniach wzięły udział influencerki modowe i lifestylowe, prezentujące stylizacje stworzone m.in. z elementów objętych akcją rabatową.

Jesienna edycja Posnania Shopping Days kolejny raz okazała się sukcesem. Wszystkie nagrody przewidziane w akcji buy & get zostały rozdane wciągu zaledwie dwóch dni trwania akcji, co świadczy o dużym zainteresowaniu ze strony nowych i obecnych posiadaczy Karty Stałego Klienta.

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.