Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

San Park Mysiadło ma kolejnego kluczowego najemcę

San Park Mysiadło – największy obecnie budowany retail park w województwie mazowieckim to inwestycja ciesząca się dużym zainteresowaniem wśród największych graczy rodzimego rynku retail. Rossmann to kolejna marka, która dostrzegła potencjał parku handlowego realizowanego przez spółkę ED SAN III Sancak.

Rossmann – niekwestionowany lider branży drogeryjnej w Polsce zdecydował się na otwarcie swojej drogerii w San Park Mysiadło. Zajmie ona powierzchnię blisko 600 mkw. Klienci znajdą w niej szeroką gamę̨ wyselekcjonowanych, zróżnicowanych i wysokojakościowych produktów kosmetycznych i higienicznych, perfum, chemię gospodarczą, akcesoria do domu, dekoracje wnętrz oraz artykuły dla zwierząt.

Drogeria zostanie otwarta w najnowszym koncepcie zapewniającym kupującym komfort oraz wygodę podczas zakupów. Zostanie w niej zastosowanych wiele ciekawych rozwiązań, m.in. podświetlane półki, które jeszcze lepiej eksponują towar, a tradycyjne stanowiska kasowe zostaną uzupełnione kasami samoobsługowymi.

R E K L A M A
Nowa Sukcesja

Klienci San Park Mysiadło mogą spodziewać się niezwykle szerokiego asortymentu zarówno rodzimych, jak i zagranicznych producentów. W drogerii będzie można znaleźć pełen wybór naturalnych, ekologicznych kosmetyków i środków higienicznych. Ponadto w Rossmannie kupujący będą mieli do swojej dyspozycji bogaty asortyment perfum marek premium zawsze w najlepszych cenach.

– Cieszymy się, że do portfolio San Park Mysiadło dołącza Rossmann – kolejna sieć, która darzona jest ogromnym zaufaniem i popularnością wśród klientów. Zależy nam, by oferta retail parku stanowiła odpowiedź za potrzeby i oczekiwania współczesnego klienta, dlatego San Park Mysiadło posiadać będzie pełen przekrój marek z zakresu wszystkich branż – mówi Jakub Sancak, członek zarządu ED SAN III Sancak.

– Rossmann to ponad 1700 drogerii w Polsce. Jesteśmy w galeriach handlowych, parkach handlowych i na osiedlach. Cały czas szukamy nowych, dogodnych dla klientów lokalizacji, jak ta w San Park Mysiadło. Jako firma cały czas się rozwijamy i nie zwalniamy tempa. Będziemy otwierać kolejne drogerie, inwestować w rozwiązania atrakcyjne dla naszych klientów. A tych jest już w całej Polsce 1 milion dziennie – dodaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna.

Budowa San Park Mysiadło rozpoczęła się w sierpniu br. Cały kompleks budynków znajdujących się na terenie inwestora oferować będzie około 55 000 mkw. GLA. Parking zaoferuje łącznie 1 100 miejsc postojowych. Otwarcie parku handlowego planowane jest w III kwartale 2024 roku.

– Oferta San Park Mysiadło będzie niezwykle urozmaicona. Obiekt zaoferuje aż 40 sklepów, a ponadto charakteryzować go będzie bardzo rozwinięta strefa gastronomiczna. Rozwiązania, które zaplanowaliśmy przy realizacji tego obiektu spotkały się z pozytywnym odbiorem w branży, dlatego jesteśmy już na bardzo zaawansowanym poziomie rozmów z kolejnymi, największymi firmami prowadzącymi swoje sieci sklepów na naszym rynku – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.