Proces komercjalizacji San Park Mysiadło przekroczył już 90 procent wynajętych lokali. Inauguracja kompleksu handlowego przewidziana jest z początkiem jesieni 2024 roku.
W podwarszawskim Mysiadle trwa budowa nowego projektu handlowego San Park. Realizacja inwestycji przebiega zgodnie z założonym harmonogramem, by już po wakacjach powitać pierwszych swoich klientów.
San Park zaoferuje około 55 000 mkw. GLA oraz zapewni klientom możliwość zakupów w ponad 40 sklepach marek wielu branż. Wśród najemców kompleksu znajdą się najpopularniejsze sklepy, w tym Jula, która będzie jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 mkw., Action, CCC, HalfPrice, Rossmann, Sinsay, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym będzie supermarket sieci Aldi. Parking zaoferuje łącznie 1100 miejsc postojowych.
Potencjał kompleksu od początku realizacji dostrzegały także marki, które dotychczas posiadały swoje lokale na terenie tradycyjnych galerii handlowych w największych aglomeracjach. Tym samym marka kosmetyczna Rituals zdecydowała się otworzyć w San Parku swój pierwszy salon w Polsce w retail parku. Także Starbucks obecny głównie przy ulicach handlowych i tradycyjnych centrach handlowych będzie posiadał swoją kawiarnię w Mysiadle. W San Parku pojawią się też brandy gastronomiczne, które niebawem zadebiutują w naszym kraju.
– Zależy nam, aby San Park był nie tylko zakupową destynacją, ale także miłym miejscem spędzania czasu wolnego dla mieszkańców Warszawy, Mysiadła, Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola. Kompleks zapewni więc bardzo rozbudowaną strefę gastronomiczną z wieloma kawiarniami i restauracjami. Jedną z największych z nich będzie L’Osteria, mierząca 450 mkw. Lokale gastronomiczne będą posiadać także wiosenno-letnie ogródki zewnętrzne – mówi Jakub Sancak, członek zarządu ED SAN III Sancak.
– Biorąc pod uwagę wyjątkowe zainteresowanie projektem San Park, możemy być spokojni o to, że w dniu otwarcia obiekt będzie w pełni skomercjalizowany. Na kilka miesięcy przed otwarciem proces komercjalizacji przekroczył już 90 procent. Obecnie jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów z ostatnimi najemcami, którzy otworzą swoje salony w obiekcie. San Park cieszy się popularnością, bowiem stawia na wygodę i komfort klientów oferując strefy wypoczynku, ale także zapewniać będzie szeroką paletę sklepów specjalistycznych – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.