Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wojciech Radliński, Drogeria Jawa: kontynuujemy długotrwałą strategię rozwoju

Największa polska sieć drogerii – Drogerie Jawa, świętuje otwarcie kolejnego sklepu. Inauguracja jest efektem ciągłego zaangażowania w zwiększanie zasięgu sieci na krajowym rynku. Uruchomienie 76. salonu sprzedaży stanowi ważny krok w realizacji długoterminowej strategii rozwoju sieci.

„To wydarzenie jest wyrazem nieustającej determinacji w kształtowaniu naszej obecności na rynku, a także przejawem naszego zobowiązania do zapewnienia konsumentkom jeszcze większej dostępności do produktów i usług, które cenią i których potrzebują. Firma od zawsze kładła nacisk na jakość, dostępność i przede wszystkim na zrozumienie potrzeb konsumentek. Jesteśmy dumni, z otwarcia kolejnego w województwie mazowieckim salonu, który równocześnie jest naszym 76 punktem sprzedaży. Cieszymy się, że w nowej lokalizacji możemy zaoferować naszym klientkom szeroki wybór produktów związanych m.in. z pielęgnacją, urodą i higieną osobistą, zawsze w atrakcyjnych cenach” – mówi prezes Drogerii Jawa, Wojciech Radliński.

Firma Drogerie Jawa w ciągu 10 lat od powstania stała się najprężniej rozwijającą się siecią drogeryjną o polskim kapitale, a zarazem znaczącym graczem na rynku. Spółka systematycznie realizuje założoną strategię rozwoju i zwiększa liczbę swoich salonów. W ostatnim półroczu Drogerie Jawa zyskały pięć nowych salonów sprzedaży.

R E K L A M A

Nowa, mieszcząca się w miejscowości Tłuszcz (woj. mazowieckie) placówka, wnosi do lokalnego rynku sprawdzony i lubiany przez konsumentki koncept łączący zakup kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, higieny osobistej czy chemii gospodarczej z fachową pomocą wykwalifikowanych pracownic.

W planach sieci Drogerie Jawa jest kolejny remodeling sieci, dzięki któremu do dyspozycji klientek, zostaną oddane nowoczesne i przyjazne im miejsca zakupów urodowych. To ważne, biorąc pod uwagę strategię rozwoju Drogerii, która zakłada mocne przyspieszenie otwierania kolejnych placówek handlowych o powierzchni min. 160 m2. Ta powierzchnia sklepu łączy w sobie kameralność i wygodę procesu zakupowego z szerokim asortymentem produktów.

Poza powierzchnią sklepu, innym ważnym czynnikiem związanym z nową lokalizacją jest jej położenie – firma szuka lokali w miejscowościach powyżej 3000 mieszkańców, położonych na dużych osiedlach mieszkaniowych, w lokalnych miejscach handlu, pasażach i centrach handlowych.

„Warto podkreślić, że tegoroczne otwarcia to dopiero początek naszych planów rozwoju na przyszłość. Sieć jest stale rozwijana, a my będziemy kontynuować ekspansję. Jesteśmy gotowi do współpracy z potencjalnymi właścicielami lokali w całej Polsce, którzy chcieliby dołączyć do naszej rosnącej rodziny i przyczynić się do wspólnego sukcesu. Nasza strategia zakłada budowę trwałych relacji z naszymi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, co jest kluczem do sukcesu Drogerii Jawa. Zapraszam wszystkich zainteresowanych współpracą do kontaktu z nami. Jesteśmy pewni, że wspólnie możemy osiągnąć więcej” – dodaje Radliński.