Kaufland inwestuje w nowoczesne rozwiązania, które mają ułatwić i skrócić klientom proces zakupowy. Są to m.in. kasy samoobsługowe oraz usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów.
Do tej pory klienci mogli używać w tym celu specjalnych skanerów znajdujących się przed wejściem na halę sprzedaży. Teraz skanowanie produktów będzie możliwe także przy pomocy własnego smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Opcja ta jest dostępna we wszystkich sklepach posiadających usługę K-Scan, czyli obecnie w 35 sklepach Kaufland m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu
Usługę samodzielnego skanowania produktów K-Scan wprowadzono jesienią 2022 roku w wybranych marketach sieci w Polsce. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów, dlatego kilka miesięcy później, w marcu br. K-Scan wdrożono w kolejnych kilkudziesięciu placówkach. Do tej pory klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie pół miliona razy.
Teraz Kaufland poszedł o krok dalej, umożliwiając samodzielne skanowanie produktów za pomocą smartfonów z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Po pomyślnych testach w sklepie przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu z aplikacji wzbogaconej o funkcję K-Scan można korzystać już w 35 placówkach Kaufland.
Usługa K-Scan dostępna jest dla klientów zarejestrowanych w programie lojalnościowym Kaufland Card i posiadających smartfon z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Aby korzystać ze skanera w telefonie, po zainstalowaniu aplikacji należy wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować warunki użytkowania i potwierdzić swoją aktualną lokalizację. Następnie wystarczy skanować produkty podczas zakupów za pomocą smartfonu, a na koniec wygodnie zapłacić za nie przy kasie samoobsługowej, skanując kod QR.
PARTNER PORTALU
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.