Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Jack Wolfskin otwiera swój 12. salon w Polsce

Turystyczna marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła w miniony weekend swój sklep flagowy – jeden z zaledwie kilku tego typu znajdujących się na terenie całej Europy. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z Warszawy.

Jest to dwunasty salon marki w Polsce, a trzeci w Warszawie. Sklep został zaprojektowany z wykorzystaniem innowacyjnego systemu Milenium.

Jack Wolfskin już 25 lat w Polsce

Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 25 lat temu. W tym czasie powstało 12 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność.

Decyzja o otwarciu nowego salonu zapadła ze względu na chęć dotarcia do nowej grupy klientów oraz zaprezentowania szerokiego asortymentu marki w nowym otoczeniu.

Sklep o powierzchni 210 m2 zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii handlowej, to nowoczesna przestrzeń, która pozwala na wprowadzanie elastycznych, co sezonowych zmian, w wyglądzie sklepu wraz z wprowadzaniem nowych produktów i technologii. Dzięki nowej koncepcji sklepu, Jack Wolfskin zapewnia lepszą widoczność produktów i ich funkcji.

Jack Wolfskin, jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. W salonie znajdziemy więc grafikę sklepową wykonaną z certyfikowanych włókien TexBlue® produkowanych z odpadów tworzyw sztucznych oraz manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Sklep flagowy ważnym krokiem

– Otwarcie sklepu flagowego Jack Wolfskin było dla nas ważnym krokiem w kierunku rozwoju marki oraz zwiększenia świadomości o niej wśród szerszego grona konsumentów – tak działania marki komentuje Marcin Gabryołek, General Manager Jack Wolfskin Poland

– Warszawa jest niepodważalnie kluczowym ośrodkiem konsumenckim na mapie Polski, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie naszego kolejnego salonu właśnie tutaj. Cieszymy się, że po miesiącach przygotowań sklep jest już gotowy na przyjęcie klientów. Myślę, że salon flagowy Jack Wolfskin w Arkadii łączy prawdziwego ducha wilczej marki z nowoczesnością. Do jego powstania wykorzystaliśmy wiele przyjaznych środowisku rozwiązań i jesteśmy dumni, że właśnie w takiej formie trafił do użytku naszych klientów – dodaje Gabryołek

Jack Wolfskin to wiodący na świecie producent najwyższej jakości niemieckiej odzieży
i sprzętu outdoorowego. Firma została założona w 1981 roku przez przyjaciół, głęboko w kanadyjskiej dziczy, przy ognisku. Ich misją było inspirowanie wszystkich Odkrywców
i Podróżników do tworzenia w outdoorze niesamowitych doświadczeń. Twórcy marki wierzą, że są one w stanie zmieniać życie.

Jack Wolfskin ma ponad 540 sklepów na świecie

Jack Wolfskin z siedzibą w Idstein w Niemczech prowadzi biuro w Stanach Zjednoczonych w Park City w stanie Utah oraz biuro azjatyckie w Chinach, w Szanghaju. Przedsiębiorstwo stało się wiodącą marką outdoorową w Europie i Azji z ponad 540 sklepami i ponad 4000 punktami sprzedaży na całym świecie.

Firma Jack Wolfskin jest zakorzeniona w zrównoważonym rozwoju i koncentruje się na projektowaniu etycznych i ekologicznych produktów, a także na promowaniu sprawiedliwych i humanitarnych warunków pracy. Przedsiębiorstwo jest członkiem Fair Wear Foundation od 2010 roku, a od 2011 roku jest także partnerem systemu bluesign®, który dba o zrównoważony rozwój w całym łańcuchu dostaw. Jack Wolfskin oferuje również produkty z etykietą Green Button.

Firma zatrudnia obecnie ponad 1400 osób na całym świecie. W styczniu 2019 roku Jack Wolfskin został przejęty przez Callaway Golf Company, obecnie funkcjonującej pod nazwą Topgolf Callaway Brands.