Jack Wolfskin umacnia sieć salonów stacjonarnych w Polsce

Outdoorowa marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła nowy salon firmowy, już trzynasty w Polsce. Tym razem postawiła na szersze dotarcie do klientów z serca Beskidu Śląskiego, Bielska Białej. Lokalizacyjny wybór marki padł na Galerię Sfera, w której Jack Wolfskin otworzył nowoczesny sklep o powierzchni 88 mkw. zlokalizowany na parterze.

Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 26 lat temu. W tym czasie powstało 13 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność.

Sklep o powierzchni 88 mkw. zlokalizowany na parterze Galerii Sfera, to nowoczesna i minimalistyczna przestrzeń, w której od progu fani outdooru poczują się jak u siebie. W sklepie wykorzystano elementy dekoracyjne naprowadzające na naturalne środowisko użytkowania produktów. We wnętrzu sklepu uwagę skupia neon z nowym hasłem We all have the wild within które jest na stałe wpisane w dna marki Jack Wolfskin.

W duchu eco

Jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, Jack Wolfskin przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju zmniejszających ślad węglowy. W salonie znajdziemy więc oświetlenie LED, manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu oraz eko-wieszaki w dużej mierze wyprodukowane z trawy.

„Otwarcie sklepu Jack Wolfskin to konsekwentny rozwój oferty handlowej, która odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów i umacnia pozycję Galerii SFERA, jako najpopularniejszego miejsca handlu i rozrywki w regionie.

Współpraca z tak silnym i szybko rozwijającym się partnerem dopełnia nasze portfolio zarówno w kategorii urban fashion, jak i profesjonalnej odzieży sportowej, która zwłaszcza w regionie turystycznym cieszy się dużą popularnością klientów. Według badań marketingowych przeprowadzonych przez IQS w 2024 r., to właśnie zróżnicowana oferta modowa stanowi jedną z naszych największych przewag konkurencyjnych”.” – mówi Krzysztof Gaweł, dyrektor Galerii Sfera.

Bogata oferta

Co czeka na klientów w nowo otwartym salonie? Wilcza marka postawiła na różnorodność. Znajdziemy tam zarówno produkty damskie, jak i męskie, idealne na górskie wyprawy oraz do codziennego użytku w mieście.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dla fanów górskich wędrówek przygotowana została kolekcja hikingowa, składająca się przede wszystkim z bardzo lekkich i oddychających produktów. Dla osób szukających bardziej casualowych rozwiązań idealnie sprawdzi się za to kapsuła lifestylowa. Oferuje ona najwyższej jakości odzież i akcesoria wykonane z naturalnych materiałów, zapewniających komfort noszenia niezależnie od pogody. W salonie zaprezentowano również szeroką i zróżnicowaną ilość modeli obuwia oraz toreb i plecaków trekkingowych.

Jack Wolfskin z okazji otwarcia nowego sklepu postanowił także przygotować szereg promocji, w tym, m.in. akcję Wychodź sobie plecak, w której dla klientów, którzy zdobędą trzy okoliczne szczyty – Szczyrk, Szyndzielnia i Magurka, potwierdzając to przybiciem pieczątek w Karcie Turysty rozdawanej w sklepie w zamian za zapis do newslettera, będą czekały plecaki w wyjątkowej zniżce aż do -75%.

Za zdobycie jednego szczytu można otrzymać dowolny plecak z biorących udział w akcji za 399 zł, za zdobycie dwóch cena plecaka będzie wynosić 299 zł, a za wszystkie 3 wyjścia tylko 199 zł. Ceny katalogowe plecaków z listy produktów dostępnych w tej akcji sięgają nawet 799 zł. Wyjścia w góry można zrealizować samodzielnie lub w ramach wspólnych wyjść z wilczą marką oraz przewodnikami, będącymi jednocześnie ambasadorami Jack Wolfskin, są nimi Tomasz Habdas, Iza Handerek oraz lokalna firma partnerska Start Beskid. Warto się pośpieszyć, akcja trwa do końca sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Kolejną akcją Jack Wolfskin przygotowaną dla klientów nowego sklepu jest wyjątkowa oferta zakupu impregnatów do odzieży lub obuwia w cenie 5 zł w zamian za zapisanie się do bazy newsletterowej. Maksymalna ilość impregnatów na jedną osobę to 2 szt.

Z ponad 540 sklepami

Jack Wolfskin to wiodący na świecie producent najwyższej jakości niemieckiej odzieży i sprzętu outdoorowego.

Przedsiębiorstwo stało się wiodącą marką outdoorową w Europie i Azji z ponad 540 sklepami i ponad 4000 punktami sprzedaży na całym świecie. Firma Jack Wolfskin jest zakorzeniona w zrównoważonym rozwoju i koncentruje się na projektowaniu etycznych i ekologicznych produktów, a także na promowaniu sprawiedliwych i humanitarnych warunków pracy. Przedsiębiorstwo jest członkiem Fair Wear Foundation od 2010 roku, a od 2011 roku jest także partnerem systemu bluesign, który dba o zrównoważony rozwój w całym łańcuchu dostaw. Jack Wolfskin oferuje również produkty z etykietą Green Button.

Firma zatrudnia obecnie ponad 1400 osób na całym świecie. W styczniu 2019 roku Jack Wolfskin został przejęty przez Callaway Golf Company, obecnie funkcjonującej pod nazwą Topgolf Callaway Brands.