Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Ingka Centres: Wola Park z nowymi najemcami i nowymi konceptami

Po letniej serii otwarć i zmian na terenie należącego do Ingka Centres Wola Parku nadszedł czas na kolejną porcję nowości. W październiku, zarówno na terenie centrum handlowego, jak i w Ogrodach Ulricha pojawili się nowi najemcy, a obecne już marki przeniosły się do większych lokali i otworzyły w nowym formacie.

Klienci Wola Parku jeszcze w październiku mogli zauważyć zmiany w swoich ulubionych sklepach.

Większe, nowoczesne sklepy w Wola Parku

Marka 4F, 20 października przeniosła swój salon do nowej lokalizacji, większej o ponad 200 mkw. W nowej przestrzeni o powierzchni 367 mkw. na klientów czeka jeszcze szersza oferta wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych, produkty przeznaczone zarówno do treningu, jak i codziennego użytku.

R E K L A M A

Swój lokal zmieniła również perfumeria Sephora. Nowy salon, zlokalizowany na parterze, naprzeciwko sklepu EMPIK, został otwarty w najnowszym koncepcie 26 października. W nowej odsłonie, salon jest o blisko 50 mkw. większy, z charakterystycznymi jasnymi, świetlistymi przestrzeniami, industrialnymi akcentami, takimi jak strukturalny tynk na ścianach oraz elementami florystycznymi.

W ofercie sklepu znalazły się zarówno obecne do tej pory, klasyczne i topowe marki z kategorii makijażu, pielęgnacji skóry i włosów, zapachów oraz akcesoriów kosmetycznych, jak i nowe pozycje. Swoją ofertę w tej lokalizacji zwiększyły marki takie jak Byoma i The Ordinary, pojawiły się także zupełnie nowe produkty, niedostępnej wcześniej marki pielęgnacyjnej Sol de Janeiro. Poza ofertą zakupową, Sephora w Wola Parku oferuje również usługi makijażowe i pielęgnacyjne w strefie Beauty Hub, a także możliwość wygodnego odbioru produktów, bezpłatnie z automatu Click&Collect, w którym odbierzemy produkty zakupione na sephora.pl już w ciągu 2 godzin.

„Nowy salon Sephora otwarty w Wola Parku będzie unikatowym miejscem na handlowej mapie Warszawy, ponieważ jest to pierwszy salon marki otwarty w nowym koncepcie. Cieszy nas, że Sephora postanowiła zrealizować tę transformację po raz pierwszy właśnie w Wola Parku. To dla nas dowód, że nasze centrum jest atrakcyjną lokalizacją zarówno w oczach klientów, jak i najemców.” – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Ponadto, we wrześniu do grona najemców Wola Parku dołączyła marka ACIUM, największa na świecie sieć specjalizująca się w hipoalergicznej biżuterii stalowej i jej personalizacji. Punkt ACIUM w Wola Parku jest pierwszym punktem sprzedaży marki w Polsce.

Coraz szersza oferta gastronomiczna

Poza lokalami sprzedaży, zmienia się również lista kawiarni i restauracji. Ogrody Ulricha rozszerzyły swoją ofertę gastronomiczną o kanapki w stylu wietnamskim

Banh Mi, dostępne od października w Viet’s Baguette. Aby kontynuować kulinarną podróż po kuchni azjatyckiej, już w grudniu, dołączy do nich lokal Dim Sum Para Para, oferujący tradycyjne pierożki dim sum. Natomiast strefa food court Wola Parku wkrótce powiększy się o indyjską restaurację Indian taste.

14 października do zrewitalizowanych szklarni Ulricha dołączył również kolejny historyczny obiekt, który przeszedł wyjątkową transformację. W nowo otwartej Willi Ogrodników znalazła się inspirująca przestrzeń, z nietuzinkową ofertą gastronomiczną, łączącą kuchnię południa Europy – od dań rodem z Katalonii po włoskie czy bałkańskie smaki.

Nowoczesne sklepy, większe salony i nowe smaki to jednak nie wszystkie zmiany, na które mogą liczyć klienci Wola Parku. Już niedługo na terenie centrum handlowego pojawią się kolejni nowi najemcy – m.in. marka modowa DVSBL.

Wola Park w portfelu Ingka Centres

Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu.

Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.

Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.

Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.

W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie.

Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.

Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach. W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne. www.ingkacentres.com.