Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Apsys: wyjątkowe 1. urodziny poznańskiego Food Fyrtla

Zlokalizowany w należącej do Apsys galerii Posnania Food Fyrtel, projekt łączący rozrywkę z kulinariami z różnych zakątków świata, celebrował pierwszy rok swojej działalności. Z tej okazji, w dniach 17-19 listopada, w food hallu odbywały się liczne wydarzenia. A w przeddzień pierwszych urodzin projekt został uhonorowany 3 prestiżowymi nagrodami PRCH Retail Awards.

W trakcie urodzinowego weekendu, goście Food Fyrtla mieli okazję delektować się nie tylko wyjątkowymi smakami z różnych kuchni świata, ale także uczestniczyć w bogatym programie rozrywkowym.

„Pierwsze urodziny to szczególna rocznica. Jesteśmy dumni z tak dobrego i owocnego roku funkcjonowania, dlatego nadaliśmy imprezie wyjątkową nazwę – Welcome to the Carnival. Symbolizuje ona beztroską zabawę i różnorodność, co doskonale odzwierciedla zróżnicowane menu i szeroka oferta rozrywkowa” – tłumaczy Małgorzata Bączkiewicz, managerka Food Fyrtla.

Atrakcje dla wszystkich

Z okazji pierwszych urodzin w line upie Food Fyrtla znalazły się liczne koncerty, pokazy burleski, występy drag queen, a dla najmłodszych – teatrzyki, malowanie twarzy czy pokazy magii. Atrakcjom dostępnym w food hallu towarzyszły dzialania realizowane w social media.
Zaangażowanie lokalnych influencerów, konkursy i zabawy z nagrodami to dodatkowe działania, które podjęliśmy by wzmocnić przekaz w mediach społecznościowych. Dzięki temu, zachęciliśmy naszych followersów do aktywności i uczestnictwa w obchodach urodzin – dodaje Małgorzata Bączkiewicz

Food Fyrtel potrójnie doceniony

Dzień przed urodzinami Food Fyrtel został doceniony w XIV edycji PRCH Retail Awards. Food Fyrtel zdobył prestiżowe wyróżnienia w dwóch kluczowych kategoriach: „The Biggest Challenge” i „Kampania Otwarcia”. To dowód uznania za kreatywną i skuteczną strategię marketingową. Dodatkowo jury konkursowe przyznało nagrodę specjalną dla projektu Food Fyrtel za innowacyjne podejście kreujące trendy gastronomiczne w branży retail.

„Pierwsze urodziny Food Fyrtla były nie tylko świętowaniem sukcesu, ale także podziękowaniem dla naszych najemców i gości. Cieszymy się, że stworzone przez nas miejsce spotkało się z tak miłym przyjęciem zarówno przez lokalną społeczność, restauratorów, jak i osoby zasiadające w jury konkursu PRCH Retail Awards” – dodaje Małgorzata Bączkiewicz, managerka Food Fyrtla.

W rękach Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem