BOIG: wielkie otwarcie Centrum Handlowego E.Leclerc w Jeleniej Górze

15. listopada w Jeleniej Górze, przy ul. Jana Pawła II otwarto Centrum Handlowe E.Leclerc.
Mieszkańcy aglomeracji jeleniogórskiej mogą już zrobić zakupy w hipermarkecie E. Leclerc i sklepach znanych i lubianych marek. Za koncepcję i komercjalizację centrum odpowiadał BOIG The Blue Ocean Investment Group Sp. z o.o.

15 listopada w samym centrum Jeleniej Góry, przy ulicy Jana Pawła II 17 uruchomiono nowoczesne Centrum Handlowe E.Leclerc. Swoją działalność rozpoczął hipermarket E.Leclerc (ponad 5000 m2) oferując szeroką gamę produktów, od typowo lokalnych, popularnych w regionie karkonoskim, poprzez artykuły od zagranicznych i polskich dostawców. Na szczególną uwagę zasługują produkty własnej marki E.Leclerc sprzedawane pod znakiem „€.C.O.+” posiadające niskie ceny, korzystnie wpływające na domowy budżet. Poza tym klient będzie mógł zakupić typowe produkty francuskie w niższych cenach od win po sery.

Mocny mix najemców

W Centrum Handlowym E.Leclerc funkcjonuje także Decathlon (ok. 2000 m2), Rossmann (ponad 400 m2), RTV Euro AGD (ponad 1300 m2) oraz Pepco (ponad 600 m2). Otwarto też szereg mniejszych sklepów oraz punktów usługowych uzupełniających ofertę i odpowiadających potrzebom mieszkańców miasta, między innymi pralnię, kwiaciarnię, salon fryzjerski, drogerię, aptekę.
Wkrótce do najemców dołączy sklep Maxi Zoo. Na początku przyszłego roku otworzy się również cukiernio-kawiarnia z ofertą Crazy Bubble Tea.

„Bardzo wysoka frekwencja klientów w dniu otwarcia potwierdziła, że obiekt ma i będzie mieć rzeszę swoich fanów. Jesteśmy przekonani, że nowo otwarte Centrum Handlowe E.Leclerc będzie stałym punktem odwiedzin mieszkańców całej aglomeracji. Nie stawiamy jeszcze kropki nad «i». Będziemy dalej optymalizować jego funkcjonalność. W przyszłym roku planowana jest jeszcze przebudowa wnętrza galerii handlowej i wprowadzenie dużych powierzchni, tzw. anchor tenants, a także dodanie części restauracyjnej” – mówi Agnieszka Skowrońska, Członek Zarządu, E.Leclerc.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

„Topowa miejska lokalizacja oraz formuła handlowa typu convenience shopping wpisują się w oczekiwania nawet najbardziej wymagających najemców. Zadbaliśmy o to, by wśród sklepów znalazły się marki znanych, dużych sklepów, ale także takie, które są popularne ze względu na codzienne potrzeby lokalnych konsumentów. Niezależnie od tego, czego poszukują klienci – od ubrań po artykuły sportowe, od kosmetyków po artykuły gospodarstwa domowego – na pewno znajdą to wszystko w ofercie Centrum Handlowego E.Leclerc” – mówi Katarzyna Szabelska, Associate Director w BOIG.

Na terenie kompleksu z sukcesem działa już stacja paliw E.Leclerc.
Dla klientów przygotowano 675 miejsc parkingowych.

BOIG mocno wpisany w rynek

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) świadczy kompleksowe, innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting i asset management.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz