Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

BOIG: Rośnie sieć parków handlowych pod marką Atut

5 grudnia 2023 roku nastąpiło oficjalne otwarcie Parku Handlowego Atut Myszków. Pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w mieście na powierzchni 11 tys. mkw. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem powierzchni w obiekcie odpowiada BOIG.

Atut Myszków to jednopoziomowy obiekt handlowy z wejściami do sklepów bezpośrednio z liczącego 550 miejsc postojowych parkingu.

Mocny mix najemców

W ofercie centrum znalazł się szeroki asortyment z segmentu modowego, w tym należące do grupy LPP brandy House, Cropp i Sinsay, salony obuwnicze CCC i Deichmann, sklep z odzieżą oraz akcesoriami sportowymi Martes Sport, salon marki biżuteryjnej Apart oraz sklep z zabawkami, ubraniami i artykułami dla dzieci Smyk. Różnorodność zakupów zapewnia także obecność wielobranżowego sklepu Pepco, oferującego odzież i produkty dla domu w niskich cenach, oferta drogeryjna, reprezentowana przez Rossmann, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert oraz salon Empik z ofertą ponad 20 kategorii produktów, m.in. zdrowie i uroda, moda, dom i ogród ze strefą design, elektronika czy dziecko.

Dopełnieniem oferty handlowej są salony Ziko Optyk oraz Inmedio Trendy, w którym obok prasy, książek, punktu Lotto czy możliwości nadania i odbioru przesyłek kurierskich, klienci mogą napić się gorącej kawy i skorzystać z szerokiej oferty przekąsek.

W ramach parku handlowego, w osobnych budynkach zlokalizowane zostały: supermarket Lidl, restauracja McDonald’s oraz stacja paliw. Wkrótce dołączy do nich także market DIY o powierzchni ok. 3 tys. mkw. Cały projekt mieści się na terenie inwestycyjnym o powierzchni 6,4 ha.

Wynajem w rękach BOIG

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nowoczesny park handlowy Atut Myszków ma szansę stać się kluczowym miejscem spotkań i zakupów dla mieszkańców miasta oraz odwiedzających, tworząc dynamiczne środowisko sprzyjające lokalnej gospodarce i społeczności. Zarówno format obiektu jak i mix najemców dostosowane zostały do potrzeb lokalnego rynku, aby umożliwić klientom szybkie i wygodne, codzienne zakupy. Zaletą Parku jest też jego lokalizacja w centrum miasta, w pobliżu skrzyżowania ulic Kazimierza Pułaskiego z Jesionową. Bezpośrednio przy inwestycji przebiega obwodnica zapewniająca sprawny dojazd z Częstochowy i Katowic oraz droga wojewódzka nr 793, która łączy Myszków z miejscowością Żarki i ułatwia dojazd do innych miejscowości m.in. Zawiercia czy Siewierza.

– Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwoju Myszkowa, tworząc miejsce, które łączy w sobie funkcjonalność i nowoczesność. Park handlowy Atut Myszków wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą handlową, ale także strategiczną lokalizacją, blisko głównych osiedli mieszkaniowych oraz infrastruktury drogowej. Dzięki takiemu położeniu Atut Myszków obejmuje zasięgiem 120 tys. osób, zarówno mieszkańców miasta, jak i całego powiatu myszkowskiego – mówi Wojciech Cieślak, prezes Atut Myszków.

Inwestorem obiektu jest spółka Atut Myszków sp. z o.o. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem powierzchni w obiekcie odpowiada The Blue Ocean Investment Group Sp. z o.o. (BOIG)