Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Paweł Essel dyrektorem generalnym Action w Polsce

Paweł Essel został nowym dyrektorem generalnym sieci dyskontów Action w Polsce. Zastąpił on Sławomira Nitka, który nadal pełni funkcję dyrektora regionalnego Action. Essel związany jest z Action od 8 lat. Wcześniej odpowiadał m.in. za rozwój Kauflanda.

Paweł Essel dołączył do Action w listopadzie 2015 r. jako manager ds. akwizycji w Action w Niemczech. W 2017 roku objął to samo stanowisko na rynku polskim. Jego bogate doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. funkcję dyrektora działu ekspansji na Polskę Północną i Zachodnią w sieci marketów Kaufland.

„Jestem dumny, że mogę kontynuować dotychczasową pracę zespołu Action w Polsce.” – mówi Paweł Essel.

„Unikalny model biznesowy Action, charakteryzujący się starannie wyselekcjonowanym asortymentem dobrej jakości produktów w najniższej cenie, sprawdził się na tym rynku. Jesteśmy podekscytowani rozwojem firmy i z niecierpliwością czekamy na dalsze budowanie sieci sklepów w Polsce zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.” – dodaje.

Action ma obecnie ponad 2500 sklepów w Europie i zatrudnia ponad 60 000 osób. W Polsce Action otworzyło niedawno swój 300. sklep. I zatrudnia ponad 4 000 pracowników. Z każdym otwarciem sklepu, Action tworzy nowe miejsca pracy, zatrudniając około 12 nowych pracowników.

Action dynamicznie rośnie na 11 rynkach

Action jest najszybciej rozwijającym się dyskontem niespożywczym w Europie. Każdego tygodnia ponad 14 milionów klientów w 11 krajach odwiedza nasze ponad 2300 sklepów, a 6,5 miliona konsumentów odwiedza naszą stronę internetową.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Action oferuje stale zmieniającą się gamę ponad 6000 produktów w 14 kategoriach w najniższych cenach, od artykułów codziennego użytku, takich jak środki czystości i artykuły higieny osobistej, po produkty, które czynią życie nieco lepszym i inspirują do ulepszania domu. Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości i zrównoważonego rozwoju, zatrudniając ponad 60 000 pracowników 136 różnych narodowości. Nasza obietnica: małe ceny, wielkie uśmiechy.