Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

SAVICKI i Maciej Zień – polskie marki luksusowe łączą siły

Polska luksusowa marka jubilerska SAVICKI i ikona mody Maciej Zień ogłaszają rozpoczęcie współpracy. Marki będą realizowały wspólne kunsztowne projekty, aby tradycja, wspólne wartości i najwyższa jakość połączyła świat mody i biżuterii.

Marka SAVICKI to polska marka jubilerska, z korzeniami sięgającymi 1965 roku. Od początku marce przyświecała intencja, aby tworzona biżuteria była wyrazem miłości, stąd celem założycieli było tworzenie biżuterii wysokiej jakości, rodowej, przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Do kultowych już kolekcji pierścionków zaręczynowych marki należą kolekcje The Light® oraz The Journey®, które charakteryzują się przełomową konstrukcją. SAVICKI to nie tylko marka jubilerska, ale również opowieść o rodzinnej tradycji oraz budowanie świadomości o wartości biżuterii.

„Dla mnie jako projektanta mody, współpraca z marką SAVICKI otwiera nowe możliwości tworzenia kompleksowych i doskonale skomponowanych stylizacji dla moich klientek. Biżuteria SAVICKI to nie tylko ozdoba, ale również kluczowy element kreacji, który nadaje całości niepowtarzalny charakter” – mówi Maciej Zień.

“Marka SAVICKI i ja, jesteśmy związane z Lublinem, łączymy naszą pasję do piękna oraz tradycji. Wierzę, że nasza współpraca przyniesie niezapomniane chwile kobietom, które wybierają nie tylko ubranie, ale także biżuterię jako ważny element swojej historii życiowej.” – dodaje Zień.

“Z Maciejem Zieniem czujemy wiele wspólnego. Podzielamy te same wartości – jakość, kunszt i dzielenie się miłością. Chcemy towarzyszyć naszym klientom w najważniejszych momentach ich życia. Wierzymy, że te wyjątkowe momenty zasługują na szczególną oprawę. Mamy nadzieję, że nasza współpraca zainspiruje kobiety do wybierania biżuterii ślubnej oraz sukni ślubnej z myślą nie o jednym dniu, lecz o przekazaniu ich kolejnym pokoleniom. To wspaniałe pamiątki rodowe. Wysokiej jakości biżuteria i wyselekcjonowane kamienie szlachetne wzbogacą projekty Macieja Zienia i dostarczą nie tylko estetycznych wrażeń, ale również stworzą suknie ponadczasowe i przekazywane z pokolenia na pokolenia” – mówi Dagmara Polak, dyrektorka marketingu marki SAVICKI.

Suknie ślubne z klejnotami SAVICKI

W ramach współpracy suknie projektu Macieja Zienia będzie można ozdobić kamieniami szlachetnymi marki SAVICKI. Marka jubilerska znana jest ze starannego selekcjonowania kamieni i diamentów. Kamienie szlachetne na sukniach ślubnych Macieja Zienia będą również indywidualnie dopasowane do każdej przyszłej panny młodej i nie tylko dodadzą blasku, ale staną się również wyjątkową pamiątką rodową. W ten sposób rozpocznie się rodzinna tradycja, gdzie każdy kamień opowie historię bohaterki sukni i jej pięknych chwil.

Maciej Zień, znany ze swojego niepowtarzalnego kunsztu, elegancji i stylu, wykorzysta wspaniałe tkaniny, aby stworzyć suknię, która stanie się manifestacją piękna i doskonałości. To połączenie wyrafinowanej mody i rzemiosła jubilerskiego zapowiada początek historii dla obu marek.

„Dla mnie biżuteria to nie tylko ozdoba, ale również wyraz indywidualności i sposobu, w jaki kobieta chce się wyrazić. Biżuteria SAVICKI doskonale wpisuje się w tę koncepcję, ponieważ nie tylko podkreśla piękno, ale także przynosi ze sobą historię, tradycję i rzemiosło jubilerskie o najwyższej jakości” – wyjaśnia Maciej Zień.

– “Biżuteria ma niezwykłą moc dodawania pewności siebie i wydobywania unikalnych cech każdej kobiety. Jest jak korona, która podkreśla jej piękno i styl. W kontekście marki SAVICKI, widzę połączenie nie tylko estetyki, ale także wartości. Każdy detal w biżuterii SAVICKI jest starannie wykonany, a kamienie używane do jej produkcji są wyselekcjonowane przez ekspertów.”- dodaje Zień.

“Ważna jest dla nas transparentność i edukacja klientów na temat kamieni szlachetnych i diamentów. Chcemy, aby zakup biżuterii był świadomy i traktowany nie tylko jako element sentymentalny, ale również jako budowanie wspólnego majątku rodzinnego. Kamienie szlachetne zamknięte w wysokiej klasy biżuterii lub pięknej sukni ślubnej lub wieczorowej stają się pierwszą inwestycją we wspólną przyszłość zakochanej pary” – podsumowuje Dagmara Polak, dyrektor marketingu marki SAVICKI.

SAVICKI to prawie 50-letnia historia

Początki marki SAVICKI sięgają roku 1976, kiedy to Kazimierz Sawicki otwiera w Lublinie mały sklepik przy swojej pracowni jubilerskiej. Po blisko 50 latach SAVICKI jest jedną z najszybciej rosnących firm w kategorii Wedding & Engagement w kraju. W tym roku marka SAVICKI otworzyła aż 6 nowych salonów w największych miastach Polski – Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Zielonej Górze i Katowicach.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem