Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Apsys: prezentownik Posnanii, czyli świąteczny asystent AI

Należąca do Apsys Posnania wprowadziła prezentownik, który wykorzystuje technologię AI. Interaktywne narzędzie z wbudowanym kodem QR otwiera nowe możliwości w zakresie personalizacji prezentów i promocji oferty najemców.

Posnania oferuje nie tylko największy wybór marek w regionie, ale także rozwiązania wspomagające proces podejmowania decyzji zakupowych przez swoich klientów. Okres przedświąteczny to jeden z najbardziej wymagających momentów w branży retail. To czas, w którym klienci częściej odwiedzają obiekty handlowe i robią zakupy na większą skalę. Aby ułatwić ten proces, Posnania stworzyła pierwszy interaktywny prezentownik wykorzystujący technologię AI.

Interaktywne wsparcie dla klientów

Interaktywny prezentownik stanowi odpowiedź na oczekiwania konsumentów w zakresie spersonalizowanej oferty, która znacząco skraca proces decyzyjny i pozwala zaoszczędzić czas. Kody QR kierujące do asystenta zostały umieszczone na standach w formie dziadków do orzechów, rozmieszczonych w najbardziej uczęszczanych miejscach Posnanii. Jest to kolejny element tworzący inspirujące środowisko zakupowe, które dzięki nowoczesnym technologiom zapewnia unikatowe doświadczenia konsumenckie.

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji prezentownik jest interaktywnym narzędziem, wspierającym klientów w procesie wyboru idealnego prezentu. Po zeskanowaniu kodu QR, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej, użytkownicy otrzymują spersonalizowane rekomendacje dostosowane do płci, potrzeb oraz preferowanej kategorii cenowej. – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketing Posnanii. To innowacyjne rozwiązanie jest także narzędziem promującym ofertę najemców Posnanii. W aplikacji wykorzystano zdjęcia produktów dostępnych w poszczególnych lokalach wraz z cenami.

Kolejną korzyścią związaną z wdrożeniem interaktywnego prezentownika, jest pozyskiwanie danych osobowych klientów. Podobnie jak przy innych akcjach promocyjnych, zalogowanie się do chatu AI wymaga podania imienia, nazwiska oraz numeru telefonu. Tym samym Posnania rozbudowuje swoją bazę danych marketingowych.

Realizując innowacyjne projekty Apsys, zarządca Posnanii, pozostaje liderem nie tylko pod względem oferty handlowej, ale również rozwiązań podnoszących jakość zakupów i wspierających najemców. Prezentownik Posnanii to doskonały przykład synergii pomiędzy tradycją a nowoczesnością i dbania o szeroko pojęte customer experience w Posnanii.

Posnania w portfelu Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem