Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sfinks Polska: restauracje SPHINX wracają do Opola

Do sieci SPHINX, zarządzanej przez Sfinks Polska, dołączyła kolejna restauracja franczyzowa. Jest nią lokal w tzw. Domku Lodowym, zabytkowym budynku w centrum Opola. Drugi opolski SPHINX zostanie otwarty na wiosnę w parku handlowym Ozimska.

„Bardzo się cieszymy, że nasze restauracje wracają po dłuższej przerwie do Opola, i to dwie uruchamiane w dość krótkim odstępie. Pierwsza z nich powstała w wyjątkowym dla tego miasta miejscu, niezwykłym pod względem architektury i historii – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć SPHINX.

Dwa SPHINXY w Opolu

– Zabytkowy Domek Lodowy i Staw Zamkowy to punkty na mapie Opola, które są stworzone do tego, by tętnić życiem, przyciągając mieszkańców i turystów. Jesteśmy dumni, że możemy być ich częścią. Ostatnie lata były trudne dla wielu restauratorów, także w Opolu, a dołączenie do dużej sieci i pod rozpoznawalny szyld jest szansą, by poradzić sobie na niełatwym rynku. Opolska restauracja to kolejny już przykład takiego przekształcenia w naszej sieci – mówi Mateusz Cacek.

Nowa franczyzowa restauracja sieci SPHINX łącznie może przyjąć ok. 90 gości. W ciepłych miesiącach ta liczba powiększy się o miejsca w sezonowym ogródku. Zmiany w Domku Lodowym, który jest liczącym ponad 100 lat drewnianym zabytkiem o odchodzącej powoli w niepamięć konstrukcji przysłupowej, dotyczą przede wszystkim wnętrza. Obecny wystrój ma wszystkie charakterystyczne dla sieci SPHINX elementy, jak kolorowe lampy z tykw czy orientalne dekoracje naścienne.

Drugą planowaną w Opolu restauracją sieci ma być SPHINX w Ozimska Park, nowo otwartym parku handlowym. Jest to także lokal franczyzowy, a pierwsi goście będą mogli go odwiedzić w maju 2024 r.

Sfinks Polska ma ponad 100 lokalizacji

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Grupa Sfinks Polska zarządza 105 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 68 restauracji SPHINX (segment casual dining), siecią 31 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 4 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 2 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne tylko w dowozie takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.