Sieć Lidl Polska od lat przyciąga kandydatów atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – jednymi z najwyższych w handlu. To jednak nie jest ostatnie słowo Lidl Polska – sieć podejmuje kolejne działania, aby być liderem wśród pracodawców.
Wynagrodzenia pracowników sklepów i magazynów od stycznia ponownie wzrosną. W 2024 roku firma przeznaczy na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy ponad 240 mln złotych.
Rok 2024 Lidl Polska rozpocznie z ambitnymi planami w zakresie podwyżek płac. Zespół firmy liczy aktualnie blisko 27 tys. osób. Sieć w dalszym ciągu ma zamiar systematycznie zwiększać zatrudnienie. W 2024 planuje wzrost zatrudnienia łącznie o ponad 600 osób – w sklepach, magazynach oraz centrali Lidl Polska.
Firma dba o docenienie całego swojego zespołu, którego pracę i zaangażowanie nagradza kolejnymi podwyżkami wynagrodzeń. Od stycznia 2024 r. pracownicy sklepów będą zarabiać od 4 550 zł brutto do 5 550 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – od 4 800 zł brutto do 5 750 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 5 000 zł brutto do 6 000 zł brutto. Poziom wynagrodzenia jest każdorazowo definiowany w umowie o pracę.
Natomiast w przypadku pensji załogi magazynów, po podwyżkach wyniesie ona od 5 050 zł brutto do 5 650 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy wzrośnie do poziomu od 5 350 zł brutto do 6 000 zł brutto. Po dwóch latach zatrudnienia wyniesie od 5 600 zł brutto do 6 300 zł brutto, a po trzech latach pracy od 5 950 zł brutto do 6 600 zł brutto.
Z kolei menedżerowie sklepów mogą liczyć na wynagrodzenie w wysokości od 7 250 zł brutto. Co więcej, w Lidl Polska wszystkim menedżerom sklepów przysługuje komfortowy samochód służbowy. O wysokości podwyżki decyduje zajmowane stanowisko. Łącznie firma przeznaczy na wzrost wynagrodzeń ponad 240 mln zł.
PARTNER PORTALU
Lidl planuje duży wzrost zatrudnienia
„W Lidl Polska naszą misją jest oferowanie produktów wysokiej jakości, w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Jednak aby takie działanie było możliwe, potrzeba pracy całego zespołu. Dziękuję każdej pracowniczce i pracownikowi naszej firmy! Cieszę się, że jako #teamlidl sprostaliśmy oczekiwaniom klientek i klientów. Bardzo doceniam obecność oraz zaangażowanie wszystkich osób pracujących w Lidl Polska, które są z nami na co dzień i od święta – szczególnie w tym grudniowym czasie, wyjątkowo intensywnym dla handlu. Zapewnienie zespołowi Lidl Polska możliwości rozwoju, a także awansów, wysokich wynagrodzeń oraz benefitów pozapłacowych to jeden z naszych kluczowych celów. Dlatego właśnie od stycznia 2024 roku wynagrodzenia pracowników sklepów i centrów dystrybucji ponownie wzrosną. Dodatkowo planujemy wzrost zatrudnienia o ponad 600 osób. Na podwyżki wynagrodzeń oraz utworzenie nowych stanowisk przeznaczymy łącznie ponad 240 mln złotych. Jestem dumny z całego zespołu tworzącego firmę Lidl Polska – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Poza wysokimi wynagrodzeniami – jednymi z najwyższych w handlu, Lidl Polska gwarantuje swojej załodze szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, takich jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i turystyczne, karty MultiSport oraz Medicover Sport, szkolenia, wyprawki „dla maluszka” oraz pierwszoklasisty, a także bezpłatny program wsparcia psychologa, prawnika i doradcy finansowego. Wprowadzono także dodatkowy benefit, czyli roczne ubezpieczenia NNW dla dzieci i wnuków pracowników, obejmujące nieszczęśliwe wypadki do 25. roku życia. Dzięki temu zabezpieczeniu, w razie nieszczęśliwego wypadku, koszty leczenia, rehabilitacji oraz inne wydatki medyczne nie stanowią już takiego obciążenia finansowego dla rodzin pracowników.
W grudniu, który jest szczególnym wyzwaniem dla branży handlowej, Lidl Polska zaprosił swoich pracowników do wzięcia udziału w kolejnej odsłonie wielkiej akcji promocyjnej aplikacji Lidl Plus, w ramach której otrzymali oni kupony rabatowe o łącznej wartości 1000 złotych na zakupy w sklepach sieci. Promocja skierowana jest do pracowników oraz współpracowników, a także osób zatrudnionych przez niektórych kontrahentów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Celem akcji jest dotarcie z aplikacją do jak najszerszego grona użytkowników – uczestnicy będą więc mogli zaprosić do udziału dowolnie wybrane osoby, w tym swoich bliskich i znajomych. Ponadto, z okazji Świąt Bożego Narodzenia Lidl Polska przygotował łącznie około 24 tysiące paczek dla najmłodszych, czyli wszystkich dzieci pracowników do 13. roku życia. Pakiety były zróżnicowane w zależności od wieku dzieci.