Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Redan realizuje plan sprzedaży aktywów „Top Secret”

Redan dokonał warunkowejRedan dokonał warunkowej sprzedaży firmie Greenpoint aktywów związanych z prowadzeniem biznesu marki „Top Secret”. Realizacja transakcji uzależniona jest jeszcze od spełnienia kilku warunków zawieszających, w tym m.in. uzyskania zgody UOKiK.

Powinna zostać zamknięta do końca czerwca br. Wartość transakcji została ustalona w przedziale od 11 do 14 mln zł. Po sfinalizowaniu sprzedaży celem Redan będzie koncentracja na świadczeniu usług logistyki kontraktowej.

Redan zawarł umowę z Greenpoint

Wartość transakcji sprzedaży przez Redan została określona w przedziale od 11 do 14 mln zł. Ostatecznie będzie zależna przede wszystkim od obrotu, jaki zostanie osiągnięty ze sprzedaży towarów oznaczonych znakami towarowymi „Top Secret” i „DryWash” oraz innych produktów oferowanych w sklepach „Top Secret”, w okresie 18 kolejnych miesięcy począwszy od stycznia 2024 r.

– Naszym celem jest specjalizacja w zakresie usług logistyki kontraktowej świadczonych dla zewnętrznych odbiorców na zasadzie operatora logistycznego. Skoncentrowanie się na takiej działalności pozwoli nam na pełne wykorzystanie posiadanych zasobów, w tym m.in. utrzymywanych powierzchni magazynowych. Redan będzie nadal obsługiwać wszystkie operacje logistyczne biznesu marki „Top Secret”. Zapewni to osiąganie stabilnej rentowności w ramach rozwijania perspektywicznego dla nas biznesu – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Redan SA.

Warunki realizacji transakcji

Realizacja transakcji sprzedaży praw do znaków towarowych uzależniona będzie od spełnienia kilku warunków zawieszających. Konieczne będzie uzyskanie zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uzyskanie zgody banku finansującego Redan na zwolnienie części zabezpieczeń przyznanych Redan kredytów. Wszystkie warunki zawieszające powinny być spełnione do 30 czerwca 2024 r.

Redan SA powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Redan aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem