Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland z nowym kanałem komunikacji – sieć zadebiutowała na WhatsAppie

Kaufland uruchomił nowy kanał nadawczy w aplikacji WhatsApp. To kolejny pomysł sieci na aktywność w mediach społecznościowych, dzięki której może być jeszcze bliżej swoich klientów.

Komunikacja na platformie ma charakter rozrywkowy, a treści prezentowane w aplikacji to dedykowane memy, zdjęcia i krótkie filmy. Do tej pory kanał zgromadził już ponad 27 tys. obserwujących, a ich grono stale się powiększa.

Nowy kanał nadawczy na WhatsAppie to kolejne działanie sieci Kaufland, które zrzesza społeczność i w oryginalny sposób przybliża jej różne aktualności. Treści mają charakter rozrywkowy i angażują swoich odbiorców, którzy stanowią już spore grono, bo ponad 27 tys. obserwujących.

– Naszym zamysłem na pojawienie się w kolejnym kanale komunikacji jest dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów z zabawnymi i ciekawymi treściami. Na naszym kanale nadawczym publikujemy m.in. memy, sondy, typowo rozrywkowe viralowe posty nawiązujące do bieżących wydarzeń czy kalendarza. Odbiorcy mogą na nie reagować za pomocą często używanych dziś emotikonów. Cieszymy się, że pierwsze publikacje zdobyły tak duży odzew. Na ten moment badamy potencjał tego medium, aby móc wykorzystywać je jak najlepiej. Naszym priorytetem jest bezpośredni kontakt z odbiorcami – chcemy łączyć społeczność poprzez treści humorystyczne, pokazując tym samym sieć Kaufland jako markę nowoczesną i otwartą na bezpośrednią komunikację z klientami – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

Jak znaleźć Kaufland na WhatsAppie?

Aby obserwować kanał sieci Kaufland na WhatsAppie, wystarczy otworzyć aplikację w telefonie, kliknąć „Uaktualnienia” w lewym dolnym rogu, wyszukać „Kaufland Polska” wśród kanałów i wybrać „Obserwuj”. Jeżeli na bieżąco chcemy otrzymywać powiadomienia o nowych wiadomościach, należy je włączyć, klikając dzwoneczek znajdujący się w prawym górnym rogu kanału.

Sieć Kaufland jest także aktywna na innych profilach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest czy TikTok, a każdy z tych kanałów ma swój unikalny charakter – można znaleźć tam wiele inspirujących sezonowych przepisów oraz informacje o nowych produktach i aktualnych ofertach. Oprócz dostarczania dużej dawki śmiechu, kanały te promują także zbliżające się festiwale i ważne wydarzenia. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 243 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.