Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Galeria Młociny zachęca dzieci i młodzież do spędzenia ferii w ruchu

Ostatnie badania pokazują, że w dni wolne od szkoły dzieci i młodzież często spędzają swój czas przed ekranem. Jak zatem zaplanować ferie zimowe w mieście, aby zapewnić uczniom trochę ruchu? Warszawska Galeria Młociny przygotowała wiele propozycji na sportowo, aby nie tylko zachęcić dzieci i młodzież do aktywności fizycznej, ale także pomóc im w znalezieniu odpowiedniej dla siebie dyscypliny sportowej.

Dane z Polski dotyczące aktywności fizycznej dzieci i młodzieży są co najmniej alarmujące. Zaledwie 16,8 proc. jest aktywna zalecaną godzinę dziennie. Natomiast co 4 dziecko spędza czas na swoim smartfonie od 3 do 5 godzin dziennie. W ostatnim czasie w Polsce, w tym również w Warszawie, powstaje coraz więcej miejsc, które mobilizują dzieci i młodzież do ruchu oraz wspólnej zabawy. Galeria Młociny, warszawskie centrum handlowo-rozrywkowe na Bielanach, także wspiera promocję sportu, od lat współpracując z Klubem Hutnik Warszawa.

Na zbliżające się ferie zimowe, przypadające w województwie mazowieckim w dniach 15-28 stycznia, Galeria przygotowała bezpłatne treningi sportowe z różnych dyscyplin. Oprócz tego, na stałe udostępniła do korzystania 16-metrową zjeżdżalnię, zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Przejazd jest całkowicie bezpłatny, a start odbywa się nad głównym wejściem, na poziomie +1.

Pomysł na ferie? Sport!

Piłka nożna, koszykówka, szermierka, tenis, bieg z przeszkodami (OCR) to dyscypliny sportowe, które czekają na dzieci i młodzież w Galerii Młociny podczas zimowej przerwy. Od poniedziałku do piątku, w godzinach 11-13, jeden z lokali na poziomie +1 zamieni się w centrum sportu. Trenerzy z Klubu Hutnik Warszawa każdego dnia zapraszają na trening innej dyscypliny, według przygotowanego harmonogramu.

Dzięki licznym rodzajom dyscyplin, w ramach których treningi przygotował Klub Hutnik Warszawa, dzieci mogą sprawdzić się w różnych aktywnościach. Tym samym mogą zadecydować, czy w przyszłości chcą trenować wybrany sport. Przy okazji trenerzy czuwający nad przebiegiem zajęć odpowiedzą na pytania i pomogą w wyborze dyscypliny.

W bezpłatnych treningach mogą wziąć udział dzieci w wieku od 4 do 15 lat. Zajęcia będą prowadzone w podgrupach wiekowych. W czasie treningu rodzice i opiekunowie mogą skorzystać z oferty Galerii Młociny – zrobić zakupy, odwiedzić salon kosmetyczny lub fryzjerski, wypić kawę, a także obejrzeć film w Multikinie. Jest to jedyne takie kino w Warszawie, które zostało w pełni wyposażone w elektrycznie sterowane fotele w standardzie VIP w każdej sali, bez dodatkowych opłat. Dzięki nim seanse można oglądać nawet w dogodnej pozycji półleżącej.

Stała oferta rozrywkowa poleca się także na ferie

Galeria Młociny oferuje wiele form rozrywki w jednym miejscu. Młodzież szukająca atrakcji do spędzania czasu ze znajomymi podczas ferii zimowych może skorzystać z oferty MK Bowling – centrum rozrywkowego znajdującego się w Galerii Młociny, które zapewnia wiele form zabawy i aktywności. W tej oryginalnej przestrzeni rozrywkowej można znaleźć aż 12 nowoczesnych torów bowlingowych, 3 stoły bilardowe, automaty do gry w dart, cybergaj czy flippery. Ponadto w Hali Hutnik, czyli strefie gastronomiczno-rozrywkowej Galerii Młociny, znajdują się stoły do gry w shuffleboard. To jedyna taka atrakcja w północnej części Warszawy.

Od niedawna na tarasie galerii podziwiać można także iluminacje, które przenoszą do bajkowego świata. To czarująca, pełna magii rozrywka, która zachwyci zarówno dzieci, jak i dorosłych. Młociński ogród świateł otwarty jest codziennie. Wejście na taras jest bezpłatne.

Osoby planujące w najbliższym czasie zakupy w Galerii Młociny będą mogły wziąć udział w akcji promocyjnej „Ruszamy na Narty”. Rejestrując paragon o wartości 300 zł, będzie można otrzymać dwa skipassy uprawniające do korzystania ze stoków należących do Grupy Pingwina. Akcja trwa od 2 do 20 stycznia 2024 roku.

O Galerii Młociny

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ponad 30 kawiarni i punktów gastronomicznych. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem