Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Nowo powstający San Park Mysiadło kompletuje najemców

Action – najszybciej rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych w Europie zdecydowała się otworzyć swój sklep w nowo powstającym San Parku Mysiadło. Sklep w największym obecnie budowanym retail parku w województwie mazowieckim zajmie powierzchnię blisko 900 mkw.

Salon urządzony w najnowszym koncepcie oferować będzie klientom produkty codziennego użytku w bardzo atrakcyjnych cenach.

San Park Mysiadło: 55 tys. mkw. powierzchni

San Park Mysiadło to obiekt realizowany w odpowiedzi na potrzeby współczesnych klientów i najemców. Na powierzchni ok. 55 000 mkw. znajdą się w nim sklepy popularnych i lubianych marek. Park handlowy wyróżniać będzie także niezwykle urozmaicona, duża strefa restauracyjno-kawiarniana. San Park Mysiadło powstaje w dogodnej lokalizacji graniczącej bezpośrednio ze stolicą.

Do kompleksu warszawiacy będą mogli dojechać autem ulicą Puławską. Z racji komfortowej lokalizacji retail park stanie się też główną destynacją zakupową i miejscem spotkań m.in. dla mieszkańców pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola.

Komercjalizacja projektu

Od chwili rozpoczęcia procesu komercjalizacji zalety San Parku Mysiadło docenili najwięksi gracze rynku retail, w tym m.in.: Aldi, Jula, Sinsay czy Rossmann. Właśnie do tego grona dołączyła kolejna popularna marka – Action.

Najszybciej rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych w Europie zajmie w kompleksie handlowym 900 mkw. Action oferować będzie stale zmieniającą się gamę ponad 6000 produktów w 14 kategoriach w najniższych cenach, od artykułów codziennego użytku, takich jak modne elementy wyposażenia wnętrz, środki czystości i artykuły higieny osobistej, po produkty, które inspirują do ulepszania domu.

– Stopień komercjalizacji San Parku sukcesywnie rośnie. Obecność tak istotnych marek na rynku jak Action, to najlepszy dowód na to, że park handlowy w Mysiadle posiada ogromny potencjał sprzedażowy. Cieszy nas przede wszystkim fakt, że firmy, z którymi podpisujemy umowy najmu decydują się na otwarcie swoich salonów w największych formatach. Jesteśmy na etapie finalizowania kolejnych umów z firmami, które cieszą się największą popularnością wśród klientów. W obecnej chwili prowadzimy zaawansowane rozmowy z firmami, których sklepy zagospodarują całą dostępną powierzchnię handlową naszego kompleksu – mówi Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.

Otwarcie parku handlowego planowane jest w III kwartale 2024 roku.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem