Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

ALDI po raz pierwszy wspiera Finał WOŚP

ALDI po raz pierwszy przyłącza się do Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już od 8 stycznia sieć rozpocznie szereg inicjatyw, dzięki którym klienci, jak i pracownicy będą mogli aktywnie wspierać 32. Finał WOŚP.

Ruszą aukcje charytatywne, eSkarbonki, a do ponad 300 sklepów ALDI trafią tradycyjne finałowe puszki WOŚP. Cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to “Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych”. Działania charytatywne sieci będą trwać do 28.01.

„ALDI z pełnym zaangażowaniem przyłącza się do 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zachęcając swoich klientów i pracowników do aktywnego wsparcia. Cieszymy się, że dołączamy do tegorocznej edycji i wierzymy, że pozostanie to naszą tradycją. Jednym z tych najbardziej tradycyjnych kroków będzie umieszczenie finałowych puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w naszych sklepach już od 8 stycznia. Klienci, dokonując zakupów, będą mieli możliwość wsparcia akcji poprzez wrzucenie datków do specjalnie oznaczonych puszek – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR.

ALDI uruchamia eSkarbonkę

ALDI Polska wprowadza również nowoczesne podejście do zbiórek, umożliwiając wsparcie poprzez eSkarbonkę, która dostępna jest w kanałach komunikacji zewnętrznej – między innymi na stronie, mediach społecznościowych i newsletterze.

„Dzięki takiemu rozwiązaniu umożliwiamy wszystkim zainteresowanym dołączenie do akcji. Nowoczesne formy wsparcia zyskują coraz to bardziej na popularności, stąd zdecydowaliśmy się również o wybraniu tej formy podczas tegorocznego Finału WOŚP – dodaje Agata Biernacka.

W inicjatywach ALDI nie zabraknie charytatywnych aukcji na platformie Allegro. Będzie można wylicytować m.in. zestaw kolekcjonerskich ubrań z kolekcji ALDI Orginal oraz neon z hasłem “COŚ na dzień dobry”. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cel 32. Finału WOŚP. Dbając o wspólnotę i zaangażowanie wewnętrzne, w centrali ALDI w Katowicach, Chorzowie i Bydgoszczy pojawią się specjalne finałowe puszki WOŚP, dzięki temu pracownicy w każdej chwili będą mogli dołączyć do akcji.

ALDI ma w Polsce już ponad 300 lokalizacji 

ALDI w Polsce ma ponad 300 sklepów i zatrudnia blisko 4600 pracowników. Sieć stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.  ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl 

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem