Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Falcon Investment Management wprowadza na rynek nową markę parków handlowych

Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.

Od teraz marka OTO Park symbolizuje doskonale zlokalizowane parki handlowe zajmujące dominujące pozycje w swych regionach, oferujące niezrównaną ofertę zakupową oraz spójne rozwiązania dla swoich klientów

Falcon Investment Management – prężnie rozwijający się fundusz na rynku inwestycji handlowych – konsekwentnie realizuje strategię budowy portfela parków handlowych. Dla podkreślenia wagi, rozpoznawalności oraz długofalowych perspektyw, Falcon wprowadza na rynek nową markę
– OTO Park.

Marka OTO Park z dużymi ambicjami

Logo OTO Park staje się symbolem dynamicznie rozwijającej się sieci parków handlowych, których doskonałe lokalizacje, nowoczesna architektura oparta o najwyższe standardy zrównoważonego i ekologicznego budownictwa oraz kompleksowy tenant miks stanowią o atrakcyjności zarówno dla klientów jak i najemców. Centra handlowe spod znaku OTO Park już teraz wnoszą nową jakość na rynek detaliczny, zaś cała gama OTO Parków będących w trakcie realizacji oraz dalsze ambitne plany rozwoju sprawiają, że sieć OTO Park na trwale zagości na mapie handlowej całego kraju.

– Jesteśmy szczęśliwi a zarazem dumni, mogąc oficjalnie ogłosić wprowadzenie marki OTO Park na rynek inwestycji detalicznych. Nowa marka będzie symbolizować realizowane bezpośrednio przez nas lub wspólnie z partnerami parki handlowe. Od teraz marka OTO Park będzie nie tylko wspierać nasze projekty wizerunkowo i budować ich rozpoznawalność wśród klientów, ale także będzie stanowić symbol dynamicznie rozwijającej się, ogólnokrajowej sieci obiektów handlowych, które gwarantują wystandaryzowaną, wysoką jakość budowy, spójną funkcjonalność oraz atrakcyjną ofertę zakupową w doskonałych lokalizacjach na terenie całej Polski. – mówi Daria Górniak, Senior Leasing & Expansion Manager, Falcon Investment Management.

Marka OTO Park już teraz stanowi znak rozpoznawczy dwóch prężnie działających parków handlowych – w Bolesławcu oraz Golub-Dobrzyniu. W obu tych miastach wprowadzenie nowego symbolu centrów handlowych zostało bardzo dobrze przyjęte przez klientów, zaś rozpoznawalność marki oraz szeroko zakrojone prace przy wprowadzeniu OTO Parków w wielu innych lokalizacjach zyskały także przychylność najemców.

Kolejne OTO Parki, w których powstawanie zaangażowany jest Falcon Investment Management są w przygotowaniu. Co więcej, strategia rozwoju parków handlowych obejmuje także dalszą perspektywę, dzięki której OTO Parki zagoszczą na terenie całego kraju, tworząc silną, spójną, rozpoznawalną i prężnie działającą sieć centrów handlowych najwyższej jakości.

Falcon Investment Management rośnie w segmencie retail parkó

Falcon Investment Management to prężnie rozwijający się fundusz na rynku nieruchomości komercyjnych w segmencie Retail Parków. Aktualnie realizuje szereg projektów z partnerami zewnętrznymi oraz kilka projektów własnych. Rozwój Falcon Investment Management w najbliższych latach oparty będzie o zakup działających obiektów, współpracę z partnerami zewnętrznymi, jak i prowadzenie własnej działalności inwestycyjno-deweloperskiej, mając na celu budowę ogólnopolskiego, stabilnego portfolio parków handlowych pod marką OTO Park.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem