Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Greenpoint przejmie od Redan popularną sieć fashion

Redan podpisał z krakowską spółką Greenpoint warunkową umowę sprzedaży praw do znaków towarowych Top Secret i DryWash i umowę licencyjną. Łączna cena sprzedaży wyniesie od 10,5 do 13,5 mln zł.

Greenpoint to polska marka odzieżowa, która rozpoczęła swoją działalność w 1992 roku w Krakowie. Obecnie posiada 216 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz prowadzi sprzedaż na 7 rynkach e-commerce w Europie. Marki Greenpoint oraz Top Secret będą istniały równolegle, a ich oferta pozostanie zróżnicowana.

„Przejęcie znanego brandu, jakim jest Top Secret, pozwoli nam poszerzyć ofertę, dokonać skokowego wzrostu powierzchni handlowej, a tym samym bardzo wzmocnić pozycję marki Greenpoint, lokując ją w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku” – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Marek Szostak, prezes Greenpoint

Warunkowa umowa obejmuje też sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa Top Secret Fashion Story składającego się z umów franczyzowych dotyczących 30 sklepów działających pod marką Top Secret.

Warunkiem zawieszającym jest otrzymanie przez GP decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyrażającej bezwarunkową zgodę na dokonanie koncentracji w postaci zakupu przez Greenpoint praw do umów franczyzowych 54 sklepów Top Secret oraz sklepu internetowego topsecret. pl.

Jak podał Redan, transakcja powinna zostać zamknięta do końca czerwca.

Po przejęciu sklepów działających pod marką Top Secret przez Greenpoint Redan będzie mógł prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w tych sklepach na zasadach konsygnacji w terminie do 31 maja 2024 r. Redan będzie mógł również prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w e-commerce topsecret. pl przez okres 18 miesięcy.

„Naszym celem jest specjalizacja w zakresie usług logistyki kontraktowej świadczonych dla zewnętrznych odbiorców na zasadzie operatora logistycznego. Skoncentrowanie się na takiej działalności pozwoli nam na pełne wykorzystanie posiadanych zasobów, w tym m.in. utrzymywanych powierzchni magazynowych. Redan będzie nadal obsługiwać wszystkie operacje logistyczne biznesu marki +Top Secret+. Zapewni to osiąganie stabilnej rentowności w ramach rozwijania perspektywicznego dla nas biznesu” – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem