Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Ingka Centres: Port Łódź z kolejnymi umowami najmu

Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centres. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki –Regatta, Wakacje.pl Marvel oraz Tous.

Nowy rok Port Łódź przywitał z przytupem. Kolejne najmy, wzrost odwiedzalności oraz otwarcie nowego wejścia do budynku centrum od strony ulicy Chocianowickiej to dopiero początek dobrej passy Portu Łódź. W tym roku planowane są rozszerzone koncepty popularnych marek w centrum, które zwiększą powierzchnię najmu. Prowadzone są także rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy swoje lokale otworzą w Porcie Łódź jeszcze w pierwszej połowie tego roku.

Sklep Regatta (286 mkw. powierzchni) i lokal Wakacje.pl (34mkw. powierzchni) już można odwiedzać w Porcie Łódź. Istniejąca od 1981 r. brytyjska marka Regatta Great Outdoors oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie i artykuły kempingowe na każdą porę roku. Bogata gama produktów Regatta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od fanów wędrówek i poszukiwaczy przygód, po aktywne rodziny i miłośników spacerów z psami.

Z kolei sieć salonów stacjonarnych Wakacje.pl działa na terenie całego kraju od 22 lat. To miejsca, w których Polacy porównują i kupują wycieczki przy wsparciu doświadczonych doradców wakacyjnych. Wakacje.pl to flagowa marka należąca do spółki Wakacje.pl S.A. W portfolio grupy są także takie marki jak My Travel, Wakacyjny Świat, EasyGo i Parklot.pl. Od 2015 roku spółka jest częścią Wirtualna Polska Holding.

Jeszcze w styczniu w Porcie Łódź otworzy się także salon Grupy Marvel, który w Porcie Łódź zajmie 312 mkw. powierzchni. Firma Marvel jest autoryzowanym dealerem samochodów (głównie elektrycznych) marki Kia, Hyundai oraz ISUZU. Salony firmy poza Łodzią znajdują się również w Bełchatowie oraz w Poznaniu. Marvel zapewnia kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, produktów finansowych, a także wynajmu krótko i długoterminowego. Oferuje ponadto kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych zapewniając bezpłatne holowanie oraz samochód zastępczy na czas naprawy.

Ofertę Portu Łódź już niedługo uzupełni również marka Tous, z którą podpisana została umowa na wynajem 110 mkw. powierzchni. Hiszpańska firma zajmująca się biżuterią, akcesoriami i modą, założona została w 1920 roku. Na początku działalności funkcjonowała jako warsztat zegarmistrzowski, obecnie podstawą działalności Tous jest biżuteria, przedsiębiorstwo zajmuje się również galanterią oraz dodatkami, a także perfumami. Posiada blisko 700 sklepów w 50 krajach świata.

„Poprzedni rok zamknęliśmy z bardzo dobrym wynikiem. W grudniu odnotowaliśmy 20 – procentowy wzrost odwiedzalności naszego centrum w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim. Dobra passa Portu Łódź utrzymywała się przez cały 2023 rok, a w nowy rok wchodzimy z nowymi najemcami i wieloma planami” – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

Dużą zmianą w Porcie Łódź poczynioną z myślą o komforcie klientów jest otwarcie nowego wejścia do centrum – od strony ulicy Chocianowickiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu goście Portu Łódź mogą bezpośrednio wyjść z budynku wprost na tereny rekreacyjne centrum – Sport Stację, gdzie czeka na nich mnóstwo atrakcji na świeżym powietrzu (m. in. drewniany tor przeszkód, miasteczko rowerowe, bieżnia czy strefa treningowa dla psów). Nowy korytarz umożliwi bezpośrednie połączenie centrum z organizowanym w każdy sobotni poranek na parkingu przy Sport Stacji – Ryneczkiem Prosto od Rolnika. Nowe przejście zlokalizowane jest między sklepami Media Markt oraz Kappahl, zostało wyposażone także w zjazd z myślą o potrzebach rodzin z małymi dziećmi i osób z niepełnosprawnością. Na wiosnę zaplanowane są dodatkowe prace aranżacyjne terenu zewnętrznego.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem