Już w marcu na handlowej mapie Polski pojawi się kolejny piękny salon SAVICKI . Tym razem w Manufakturze w Łodzi. Będzie to już 10 salon i 8 w zupełnie nowej koncepcji na rynku jubilerskim. Siła jubilerskiej marki nieustannie rośnie.
” Naszą misją jest edukowanie i zmiana postrzegania zakupów biżuterii luksusowej, tak aby stała się bardziej dostępna. Bez wytchnienia dopracowujemy zarówno nasze salony jak i sklep online – https://savicki.pl a co najważniejsze stale przełamujemy bariery, które pojawiają się po stronie naszych klientów – mówi Tomasz Osman, współwłaściciel i Prezes Zarządu SAVICKI.
W niedawnym wywiadzie dla SCF News/Retailnet.pl Tomasz Osman o strategii rozwoju sieci.
„Naszym głównym obszarem zainteresowania są przede wszystkim duże miasta, czyli takie, które mają powyżej 200 tysięcy mieszkańców – to stanowi nasz priorytet. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest Zielona Góra, miasto, w którym mamy swoją siedzibę, i niedawno otworzyliśmy salon w galerii Focus Mall. To jedyny wyjątek od naszej zasady, natomiast nasza strategia obejmuje wyłącznie największe miasta w Polsce” – mówił Osman.
„Obecnie jesteśmy już obecni w takich miastach jak Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków, Warszawa, Katowice i właśnie Zielona Góra. Naszym celem jest skoncentrowanie się wyłącznie na największych miastach. Ponadto staramy się zawsze wybierać najlepsze galerie handlowe z naszego punktu widzenia, czyli te, gdzie występuje największy ruch i są one uważane za najbardziej prestiżowe. Przykładem jest nasza decyzja o otwarciu salonu w Westfield Arkadia w Warszawie. Wybraliśmy tę galerię ze względu na jej położenie i kryteria łączące elementy luksusu i dostępności. Westfield Arkadia jest przez nas postrzegane jako galeria ekskluzywna, ale nie skrajnie ekskluzywna, co odpowiada naszej strategii” – mówił prezes Osman.
PARTNER PORTALU
W tym roku, po otwarciu w Manufakturze, SAVICKI planuje też wejść do Szczecina, Rzeszowa, Białymstoku i Bydgoszczy. T
„Naszym celem jest również kontynuowanie strategii omnichannel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie jesteśmy obecni na 9 rynkach zagranicznych w przestrzeni e-commerce, i w najbliższych latach chcemy otwierać przynajmniej jeden flagowy salon na każdym z tych rynków. Naszym celem jest adaptacja przestrzeni w największych galeriach i miastach, podobnie jak w Polsce” – mówił Osman.