Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Sieć salonów SAVICKI powiększy się o prestiżową lokalizację

Już w marcu na handlowej mapie Polski pojawi się kolejny piękny salon SAVICKI . Tym razem w Manufakturze w Łodzi. Będzie to już 10 salon i 8 w zupełnie nowej koncepcji na rynku jubilerskim. Siła jubilerskiej marki nieustannie rośnie.

” Naszą misją jest edukowanie i zmiana postrzegania zakupów biżuterii luksusowej, tak aby stała się bardziej dostępna. Bez wytchnienia dopracowujemy zarówno nasze salony jak i sklep online – https://savicki.pl a co najważniejsze stale przełamujemy bariery, które pojawiają się po stronie naszych klientów – mówi Tomasz Osman, współwłaściciel i Prezes Zarządu SAVICKI.

W niedawnym wywiadzie dla SCF News/Retailnet.pl Tomasz Osman o strategii rozwoju sieci.

„Naszym głównym obszarem zainteresowania są przede wszystkim duże miasta, czyli takie, które mają powyżej 200 tysięcy mieszkańców – to stanowi nasz priorytet. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest Zielona Góra, miasto, w którym mamy swoją siedzibę, i niedawno otworzyliśmy salon w galerii Focus Mall. To jedyny wyjątek od naszej zasady, natomiast nasza strategia obejmuje wyłącznie największe miasta w Polsce” – mówił Osman.

„Obecnie jesteśmy już obecni w takich miastach jak Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków, Warszawa, Katowice i właśnie Zielona Góra. Naszym celem jest skoncentrowanie się wyłącznie na największych miastach. Ponadto staramy się zawsze wybierać najlepsze galerie handlowe z naszego punktu widzenia, czyli te, gdzie występuje największy ruch i są one uważane za najbardziej prestiżowe. Przykładem jest nasza decyzja o otwarciu salonu w Westfield Arkadia w Warszawie. Wybraliśmy tę galerię ze względu na jej położenie i kryteria łączące elementy luksusu i dostępności. Westfield Arkadia jest przez nas postrzegane jako galeria ekskluzywna, ale nie skrajnie ekskluzywna, co odpowiada naszej strategii” – mówił prezes Osman.

W tym roku, po otwarciu w Manufakturze, SAVICKI planuje też wejść do Szczecina, Rzeszowa, Białymstoku i Bydgoszczy. T

„Naszym celem jest również kontynuowanie strategii omnichannel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie jesteśmy obecni na 9 rynkach zagranicznych w przestrzeni e-commerce, i w najbliższych latach chcemy otwierać przynajmniej jeden flagowy salon na każdym z tych rynków. Naszym celem jest adaptacja przestrzeni w największych galeriach i miastach, podobnie jak w Polsce” – mówił Osman.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem