Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Stokrotka: 2 miliony klientów jeszcze mocniej związanych z siecią

Z aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka korzystają ponad 2 miliony osób. W grudniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie które proponuje Stokrotka ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych.

– Nasza Stokrotka jest dla nas bardzo ważnym kanałem służącym do komunikacji z klientami. Stanowi też podstawę działań promocyjnych. To w niej pojawiają się najnowsze akcje specjalne, np. wyzwania czy loterie. To w tym miejscu klienci mogą też korzystać z najlepszych ofert. Niezwykle istotny jest dla nas fakt, że aplikacją stworzoną z myślą o klientach i możliwości robienia przez nich tańszych zakupów posługuje się coraz więcej osób. Cieszymy się też, że nasze rozwiązanie jest niezmiennie tak pozytywnie odbierane – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Używając aplikacji Nasza Stokrotka, zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zgromadzonym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.

Nasza Stokrotka daje też możliwość kolekcjonowania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych. Zbierane w aplikacji Płatki i Znaczki można przekazywać bliskim, przyjaciołom czy znajomym. Pozwala to szybciej zebrać ich liczbę potrzebną do odebrania wybranego produktu z akcji lojalnościowej lub skorzystania z atrakcyjnego kuponu rabatowego. W aplikacji Stokrotki dostępne są ponadto gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów, a także opcja sprawdzenia historii zakupów czy znalezienia najbliższego sklepu.

Aplikacja jest pozytywnie oceniana nie tylko przez klientów, ale też ekspertów. W konkursie LOYALTY HEROES, honorującym najlepsze projekty w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w Polsce w 2022 roku, wygrała w kategorii THE BEST LOYALTY PROGRAM IN RETAIL. Nasza Stokrotka otrzymała także dwie nagrody podczas zeszłorocznej edycji Mobile Trends Awards. Aplikacja była najlepsza w kategorii: M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zajęła trzecie miejsce. Ponadto miniony rok Nasza Stokrotka zakończyła, zdobywając prestiżową nagrodę dla najskuteczniejszych i najlepszych działań marketingowych podczas Effie Poland 2023. Otrzymała brąz w kategorii E-commerce & Shopper Marketing.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem