Aleja Bielany, centrum handlowe należące do Ingka Centres, wystartowała z nową kampanią, wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim centrum. Aleja Bielany może pochwalić się jedną z najbogatszych ofert wnętrzarskich w regionie.
Budząc skojarzenia z kulturą wysoką „Poczet Mebli Polskich” w nietuzinkowy sposób przedstawia unikalną w regionie ofertę najemców meblowych ‒ na terenie Alei Bielany, tuż obok siebie, znajdują się sklepy wnętrzarskie oferujące nie tylko artykuły budowlane, meble, podłogi czy drzwi, ale również wyposażenie kuchni i artykuły do wystroju całego mieszkania. Kampania nawiązuje do jednego z najbardziej znanych cyklów w historii polskiego rysunku – Pocztu królów i książąt polskich Jana Matejki.
Założeniem kampanii było zestawienie urządzania domu ze sztuką i skierowanie uwagi odbiorcy na aspiracyjny aspekt tego procesu. Dlatego też bohaterami kreacji stały się meble, przedstawione, zarówno w warstwie leksykalnej, jak i graficznej, jako członkowie rodzin królewskich lub rodów szlacheckich.
W komunikacji pojawiają się ciekawie skonstruowane nazwy mebli z oferty polskiego producenta Dion i IWC Home np. jaśnie tapicerowane krzesło LOU ‒ protoplasta stołków i taboretów, czy sofa MUTO, darzona nieodmiennym afektem przez wielu, ujętych jej nadobną powierzchownością. Stylizowanym opisom towarzyszy linia kreatywna mebli ze stonowaną paletą barw, przywołującą największe dzieła malarskie.
Kampania, podkreślająca wagę tworzenia „domowego królestwa” zwraca uwagę kontrastowym zestawieniem doniosłej tematyki z lekkimi i nieco żartobliwymi opisami.
‒ Zależało nam, żeby w atrakcyjny i niekonwencjonalny sposób pokazać potencjalnym klientom wartość wizyty w sklepach stacjonarnych naszego centrum. Koncept przygotowany przez agencję MADOGZ wpisał się w te oczekiwania, kojarząc proces wyboru mebli ze sztuką. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku na przedmiot trzeba spojrzeć osobiście, dotknąć go jeśli można, ocenić, czy pasuje do naszych wnętrz. Dzięki temu wizyta w sklepach meblowych Alei Bielany nabiera zupełnie innego wymiaru – powiedziała Jagoda Olesiak, Customer Experience Manager Alei Bielany.
W celu maksymalizacji zasięgu kampanii wykorzystano zróżnicowany miks kanałów mediowych. Kreacje widoczne są zarówno w formatach out-of-home, kanałach digitalowych, social mediach oraz materiałach POS na terenie centrum. Przekaz wzmocniony został kampaniami w lokalnych rozgłośniach radiowych.
PARTNER PORTALU
Aleja Bielany może pochwalić się jedną z najbogatszych ofert wnętrzarskich w regionie. Asortyment poszczególnych salonów jest bardzo zróżnicowany, a dodatkowym atutem jest różnorodność cenowa. Dzięki temu propozycje trafiają do szerokiego grona klientów.
Aleja Bielany w portfelu Ingka Centres
Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centres ma ponad 40 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie współpracuje z 3000 markami, obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy na 15 światowych rynkach, które rocznie odwiedza 370 milionów osób. Ingka Centres tworzy miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który wnosi wartość i buduje więzi między ludźmi.
Aleja Bielany to centrum spotkań i zakupów, należące do Ingka Centres Polska Sp. z o.o., w którym znajduje się 200 sklepów oraz sklep IKEA. Jest to największe w Polsce centrum handlowe (145 000 m2), które oferuje szeroką ofertę odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych. Aleja Bielany to także kompleksowa oferta mebli i wyposażenia wnętrz, która przyciąga klientów z całego województwa dolnośląskiego.Obiekt posiada także rozbudowaną ofertę rozrywkową; jako najbardziej rozrywkowe centrum we Wrocławiu i jedno z najlepszych dziesięciu pod tym względem w kraju, została wyróżniona w rankingu Colliers International. Obecnie oferta rozrywkowa obejmuje kino z ośmioma salami, cztery place zabaw i centrum rozrywki dla dzieci, akademię tańca, klub fitness, tor kartingowy.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Aleja Bielany swoją szeroką ofertę łączy z wieloma udogodnieniami dla rodzin. Na rodziców z dziećmi czekają również 3 dedykowane im pokoje wyposażone między innymi w przewijaki i mikrofalówki. Goście Alei Bielany mogą pracować w strefach co-workingowych, w których mogą korzystać z bezpłatnego Internetu oraz drukarki. Centrum posiada także wewnętrzną palarnię. Aleja Bielany ma największy parking spośród wrocławskich centrów handlowych. Na zmotoryzowanych klientów czeka 4700 bezpłatnych miejsc parkingowych, w tym blisko 1000 na parkingu podziemnym, wyposażonym w system oznakowania wolnych miejsc.