Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Prestiżowe lokalizacje i większe przestrzenie – nowe oblicze salonów outletowych Lancerto


W ramach strategicznego rozwoju stacjonarnej sieci sprzedaży Lancerto modernizuje dwa kolejne salony outletowe. Sklepy otrzymają nie tylko nowy, elegancki wystrój, ale również większą powierzchnię.

Marka stawia na organiczny rozwój sieci stacjonarnej, otwierając nie tylko nowe sklepy, lecz regularnie odnawiając starsze punkty. Tym razem renowację przejdą sklepy w Designer Outlet Gdańsk oraz Factory Poznań.

Nowy wymiar elegancji

W ramach rozbudowy salonu w Gdańsku, Lancerto zmienia lokal na większy, oferując klientom blisko 180 mkw powierzchni handlowej. To prawie 60 metrów więcej niż w poprzednim lokalu. W przypadku sklepu w Factory Poznań w Luboniu metraż powiększy się aż o 63 mkw. Salony zyskają również na lokalizacji. Znajdują się teraz w bezpośrednim sąsiedztwie innych marek odzieżowych z segmentu premium oraz salonów z biżuterią i zegarkami.

Outlety zostaną odnowione i wyposażone zgodnie z nową koncepcją wizualną Lancerto, podkreślającą prestiż marki. W wystroju dominować będą stonowane, eleganckie kolory, które nie onieśmielą kupujących, a akcenty podróżnicze zachęcą do eksploracji mody wraz z marką zgodnie z jej maksymą „Życie to podróż. Na własnych zasadach”.

Komfort zakupów i bogata oferta

Lancerto stale dąży do zapewniania klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Większe przestrzenie i nowoczesny wygląd salonów poprawią atmosferę oraz zapewnią odwiedzającym większy komfort. Pomieszczą również wiele produktów. Konsumenci znajdą w nich najnowszą kolekcję, a także linie całoroczne. Wśród nich będą m.in. wygodne garnitury COMFORT PLUS z efektem natural stretch czy unikalna oferta garniturów, marynarek i spodni Business Mix z możliwością dowolnego konfigurowania pod kątem rozmiaru, kroju i koloru.

Wygoda na wyciągnięcie ręki

Nowo otwarte salony zostaną wyposażone w tablety, dzięki którym odwiedzający będą mogli zamówić do przymierzenia ubrania niedostępne na miejscu. Bez względu na lokalizację, zamówienie dotrze do sklepu w maksymalnie 48 godzin. To wyjątkowy system, który łączy magazyny sklepów stacjonarnych oraz online, zapewniający większą dostępność artykułów.

Planowane otwarcie zmodernizowanego salonu w Designer Outlet Gdańskprzewidziane jest na koniec lutego. Również sklep w Factory Poznań powita klientów w nowej odsłonie jeszcze w I kwartale.

Plany na dalszy rozwój sieci

Lancerto planuje kontynuować ekspansję stacjonarnej sieci sprzedaży, wzbogacając portfolio o nowe lokalizacje i rozbudowując już istniejące sklepy. Według szacunków pod koniec 2024 roku całkowita powierzchnia salonów zbliży się do 6 tys. mkw, ustanawiając rekordowy wynik w historii marki.

– Do otwierania nowych sklepów i renowacji starych podchodzimy ostrożnie. Przede wszystkim dokładnie analizujemy dane i w oparciu o nie podejmujemy decyzje o rozbudowie sieci stacjonarnej. Z uwagą dobieramy lokalizacje i dbamy o dobre relacje z wynajmującymi. Dzięki temu utrzymujemy stabilny, odporny na rynkowe perturbacje biznes – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Lancerto to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem