ALDI w roku 2024 skoncentruje się na dużych miastach

Sklepy sieci ALDI obecne są aktualnie w ponad 195 miastach. W grudniu sieć świętowała otwarcie 300 sklepu, które miało miejsce w Opolu. Sieć zrealizowała założone plany ekspansyjne na 2023 rok, otwierając 57 nowych placówek w różnych regionach całej Polski.

W grudniu otworzyła też najwięcej sklepów, bo aż 17. Natomiast największa liczba nowych placówek pojawiła się w województwie śląskim (9 sklepów), mazowieckiem (7), wielkopolskim (6 sklepów).

ALDI podkreśla, że w 2024 roku utrzyma tempo ekspansji i otworzy około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będzie mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. Najbliższe otwarcie nowego sklepu obędzie się już niebawem – 24.01 w Lublinie. Będzie to już 309 sklep sieci w kraju, a szósty w Lublinie. Kolejne nowe otwarcia są między innymi zaplanowane w Żurominie, Białymstoku, Józefowie, Świebodzinie i Wrocławiu. W nadchodzących miesiącach ALDI zdradzi kolejne nowe lokalizacje.

„W 2024 roku planujemy skoncentrować się na dużych miastach, gdzie już jesteśmy obecni, poszerzając nasze portfolio placówek. Mimo to, jesteśmy otwarci na różne możliwości lokalizacyjne, z elastycznością w dostosowywaniu się do potrzeb różnych regionów. Co więcej, rozwijamy nadal koncepty Urban i Compact 2.0, dostosowując się do potrzeb różnych lokalizacji. Rozszerzamy naszą obecność i planujemy otworzyć trzecie centrum dystrybucyjne, tym razem w województwie mazowieckim – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR.

Warto dodać, że celem ALDI jest posiadanie 650 sklepów do 2028 roku, a perspektywicznie 1000 w ciągu dekady. Dyskonter planuje otworzyć także trzecie centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w województwie mazowieckim, powinno to nastąpić w przeciągu najbliższych dwóch lat.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W ostatnim czasie sieć sklepów ALDI została wyróżniona Platynowym Certyfikatem w ogólnopolskim Rankingu „Lider Aktywności Gospodarczej”

„To znaczące wyróżnienie, potwierdza naszą silną pozycję jako kluczowego gracza w rozwoju gospodarczym Polski. Dzięki uwzględnieniu kryteriów takich jak rozwój, ekspansja, wzrost kapitału, liczba klientów oraz udział w przetargach, otrzymaliśmy certyfikat Lider Aktywności Gospodarczej, który jest dla nas ważnym świadectwem sukcesu” – podkreśla Agata Biernacka,