SAVICKI wchodzi w rok 2024 z ambitnym planem

„Nasze plany finansowe na rok 2024 są ambitne. Chcemy, żeby przychód osiągnął 100 mln złotych. Dlatego naszym oczkiem w głowie jest wciąż ekspansja zagraniczna. Planujemy wejść na kolejne rynki – otwieramy pierwszy salon zagraniczny w Pradze oraz kontynuujemy ekspansję zagraniczną w e-commerce” – mówi Tomasz Osman, współwłaściciel i prezes zarządu SAVICKI.

SAVICKI otworzył w 2023 roku aż 6 nowych salonów SAVICKI w największych miastach w Polsce – w Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach oraz Zielonej Górze.

Rozwój omnichannel w sprzedaży

Każdy z salonów realizuje autorską koncepcję obsługi klienta SAVICKI. W centrum salonu mieści się innowacyjny stół TryOn® ze strefą edukacyjną. Innowacyjnym pomysłem jest także VIP Room – wydzielona, dyskretna przestrzeń dla klientów, która obecnie dostępna jest w salonach w Warszawie oraz Zielonej Górze.

Jednocześnie SAVICKI postawił na silną integrację kanałów on- i offline. Oprócz rozbudowy salonów stacjonarnych uruchomił zupełnie nową wersję swojego sklepu internetowego.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Nagrody za customer experience

„Ilość zamówień na wszystkich naszych marketplace’ach w 2023 roku wyniosła prawie 20 tysięcy. W VIP Roomie najwyższa transakcja sięgnęła 65 499 tys. złotych. Jednak szczególnie cieszą nas pozytywne opinie klientów. Na portalu Opineo.pl mamy ponad 8,5 tysiąca opinii, a średnia ocena naszych usług to 4,9” – wskazuje Tomasz Osman.

Wysokie standardy SAVICKI podbiły nie tylko serca klientów. W konkursie Customer Experience Award 2023 SAVICKI zdobył nagrodę za najlepszą obsługę wśród sklepów w galerii handlowej Posnania. Z kolei podczas gali E-Commerce Polska Awards SAVICKI został laureatem w kategorii Design & Usability za redesign strony WWW.

Obecność na rynkach zagranicznych

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Marka SAVICKI umocniła także w tym roku swoją sprzedaż online w 9 krajach poza Polską – w Czechach, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Grecji oraz na Węgrzech.

„Nie wszystkie ambicje związane z ekspansją zagraniczną udało nam się w tym roku zrealizować. Na rynku greckim nie osiągnęliśmy zakładanej rentowności. I to dla nas wyzwanie na rok 2024” – zauważa Tomasz Osman.

Badanie rynku na temat zaręczyn

W 2023 roku SAVICKI zrealizował pionierskie w Polsce badanie rynku. Badanie miało dać odpowiedź na pytanie, jak Polki i Polacy podchodzą do zwyczaju zaręczyn i w jaki sposób wybierają pierścionek zaręczynowy.

„Wyniki badania pokazały, że zaręczyny są to dla nas wciąż ważna tradycja, a pierścionek zaręczynowy to konieczny element zaręczyn. Jednocześnie okazuje się, że mamy niską wiedzę, jak wybrać naprawdę wartościowy pierścionek. To sygnał, że jako marka jubilerska powinniśmy położyć nacisk na edukację klientów” – mówi Tomasz Osman.

Cenne współprace biznesowe

SAVICKI nawiązał także współpracę ze znanym projektantem mody Maciejem Zieniem. Kamienie szlachetne SAVICKI wzbogacą projekty sukien ślubnych i wieczorowych marki Zień.
„Pierwszym krokiem w naszej współpracy było stworzenie sukni ślubnej zaprezentowanej podczas jubileuszowego pokazu Macieja Zienia. Maciej uważa, że biżuteria nie jest dodatkiem, a częścią kreacji. To bez wątpienia w Polsce unikatowa koncepcja” – podkreśla Tomasz Osman.

Plany na przyszłość

W roku 2024 SAVICKI zamierza umacniać pozycję na rynku jako największa w Polsce firma specjalizująca się w biżuterii ślubnej i zaręczynowej. W planach jest otwarcie kolejnych salonów stacjonarnych w Polsce – w Łodzi, Bydgoszczy oraz Szczecinie. SAVICKI zainwestuje także w nową siedzibę firmy w rodzinnym Lublinie. Okazały budynek o kubaturze 700 m2 ma stanąć na ulicy Dobrzańskiego tuż obok największego centrum handlowego w mieście.

„Nasze plany finansowe na rok 2024 są ambitne. Chcemy, żeby przychód osiągnął 100 mln złotych. Dlatego naszym oczkiem w głowie jest wciąż ekspansja zagraniczna. Planujemy wejść na kolejne rynki – otwieramy pierwszy salon zagraniczny w Pradze oraz kontynuujemy ekspansję zagraniczną w e-commerce” – mówi Tomasz Osman.