Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

EPP: Jeszcze więcej mody w kieleckiej Galerii Echo

Należąca do EPP Galeria Echo uzupełniła swoją ofertę modową dla mężczyzn i osób aktywnych fizycznie. Nowe salony w kieleckim centrum otworzyły: znany z ponadczasowych garniturów Sunset Suits oraz Regatta Great Outdoors, czyli brytyjska marka oferująca odzież outdoorową dla dorosłych i dzieci. Ponadto do większego lokalu przeniosła się marka Giacomo Conti z elegancką i casualową modą męską. Łączna powierzchnia objęta umowami wynosi 455 mkw.

– Galeria Echo to największe centrum handlowe w województwie świętokrzyskim z bogatą ofertą trafiającą w gusta odwiedzających o różnych potrzebach i upodobaniach. W segmencie odzieżowym miks najemców obiektu budujemy w oparciu o szeroki wybór różnorodnych marek oferujących modę na co dzień i od święta. Dzięki ostatnim zmianom, czyli powiększeniu salonu Giacomo Conti oraz otwarciu sklepu Sunset Suits, klienci Galerii Echo mogą korzystać z jeszcze bogatszej oferty męskiej odzieży i akcesoriów. Znaczącą zmianą jest także otwarcie salonu Regatta Great Outdoors, który docenią wszyscy fani aktywnego wypoczynku, zwłaszcza w obliczu zbliżającej się wiosny. Marka wybrała Galerię Echo na miejsce swojego debiutu w Kielcach, doceniając silną pozycję centrum na lokalnym rynku i bazę jego klientów – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Moda męska na każdą okazję

Sunset Suits to marka odzieży męskiej znana z ponadczasowej elegancji. Od lat gwarantuje pokoleniom mężczyzn wyjątkowe, klasyczne stylizacje. Produkty tej marki wyróżniają się świetnym wykonaniem z dbałością o nawet najdrobniejsze szczegóły. Natomiast Giacomo Conti łączy eleganckie krawiectwo i włoski design. Oferta marki trafi w gusta zarówno osób szukających klasycznego szyku, jak i tych, którzy preferują nowoczesny styl bazujący na najnowszych trendach prosto ze światowych wybiegów.

W obu salonach klienci znajdą asortyment obejmujący m.in. garnitury, koszule, marynarki oraz okrycia wierzchnie, jak również dodatki i buty, które dopełnią stylizacje. Lokale zlokalizowane są na poziomie 0.

Odzież dla aktywnych

Regatta Great Outdoors to marka profesjonalnej odzieży i obuwia sportowego. W nowym sklepie mieszkańcy Kielc i okolic znajdą odzież termoaktywną, ocieplaną, wodoodporną, przeciwdeszczową czy softshell dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również akcesoria dla czworonogów. W ofercie można znaleźć także sprzęt do uprawiania letnich i zimowych dyscyplin sportowych oraz akcesoria i wyposażenie turystyczne czy campingowe, m.in. śpiwory i maty. Salon nowego najemcy znajduje się na poziomie +1.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Największe centrum w regionie

Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Obiekt o łącznej powierzchni najmu około 71 tys. mkw. mieści 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek, m.in. TK Maxx, ZARA, Douglas, Super-Pharm, Rossmann, Bershka, CCC, H&M, Reserved, House, Cropp, Sports Direct, RTV Euro AGD, Carrefour i Dealz oraz punktów usługowych, nowoczesne kino Helios, studio fitness oraz kręgielnię. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na 2100 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność obiektu zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem.

EPP ma w portfelu 35 projektów

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.