Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

LANCERTO rozwija ofertę business-to-business

W odpowiedzi na wymagania rynku i zmieniające się oczekiwania współczesnych pracodawców LANCERTO rozszerza ofertę Business-to-Business.

Do tej pory marka przetarła już szlaki, obsługując blisko 50 podmiotów z różnych branż, m.in. automotive, turystycznej czy rozrywkowej, a także instytucje publiczne. Ciesząc się zaufaniem dotychczasowych klientów i obserwując zwiększone zapotrzebowanie, LANCERTO zwiększa aktywizację w tym obszarze.

LANCERTO wychodzi naprzeciw potrzebom nowoczesnych pracodawców, którzy postrzegają swoich pracowników jako ambasadorów marki. Odpowiednio dopasowane, jakościowe ubrania potrafią być wizerunkowym game changerem. To szczególnie ważne w branżach, w których pracownik ma ciągły kontakt z klientem. Odpowiedni ubiór pokazuje szacunek, zaangażowanie i podkreśla profesjonalizm, co pozwala budować zaufanie. To ma duże znaczenie dla kontrahentów.

“Schludnie i elegancko ubrani przedstawiciele odgrywają istotną rolę w kształtowaniu wizerunku firmy. Ale jakościowe stroje z eleganckim haftem logo to również doskonały sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji, szczególnie w sytuacji targów branżowych – podkreśla Michał Pająk, New Business Manager spółki G8.

Szeroki wachlarz ubrań i akcesoriów reprezentacyjnych

W ofertę B2B LANCERTO wchodzi 1,5 tys. modeli ubrań i akcesoriów w około 50 kategoriach produktowych w wariantach zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Marka proponuje m.in. garnitury, płaszcze, kurtki, koszule i spodnie, ale też różnorodne produkty w stylu casual, takie jak jeansy, koszulki, polo. Wszystkie ubrania i akcesoria projektowane są w Łańcucie. Lata doświadczeń i testowanie setek modeli anatomicznych w szwalni, która działa w miejscu siedziby spółki G8 S.A., doprowadziły do punktu, którym obie marki mogą zaoferować świetnie dopasowane i wygodne kroje. Co więcej, zarówno ubrania, jak i dodatki mogą być brandowane na życzenie.
Dostępny jest również szeroki wachlarz akcesoriów: portfele, parasole, skarpety, bransoletki, spinki. Wyjątkowym elementem portfolio B2B LANCERTO są zestawy prezentowe, które pozwalają odejść od standardowych prezentów dla partnerów biznesowych i klientów, zamiast tego oferując spersonalizowane produkty.

Strategiczny krok w rozwoju G8

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

LANCERTO rozwija działania Business-to-Business, wpisując je na stałe w swoją strategię biznesową. Firma utworzyła nowy dział B2B pod opieką New Business Managera Michała Pająka. Kierownik nowej sekcji posiada wieloletnie doświadczenie w handlu, które wykorzysta, aby rozwijać nową gałąź firmy, tworzyć strategię sprzedaży B2B oraz pozyskiwać nowych klientów.
Nowy dział obejmuje zarówno LANCERTO, jak i Próchnik 1948 w ramach portfolio G8. Firma szacuje, że w ciągu najbliższych 2-3 lat sprzedaż B2B będzie miała kilkuprocentowy udział w przychodach. Lancerto celuje w rynek Polski oraz rynki UE, natomiast Próchnik 1948 początkowo skupia się na rodzimych markach i podmiotach.

Ubiór reprezentacyjny w strategii marketingowej

W kontaktach biznesowych elegancki strój wspiera sukces na wielu poziomach. Dla działów marketingu inwestycja w schludne ubrania dla pracowników staje się strategicznym narzędziem do budowania pozytywnej kultury korporacyjnej oraz wzmocnienia identyfikacji z marką. Dobrze ubrani przedstawiciele firmy są jej wizytówką i mogą przyczynić się do poprawy ogólnego wizerunku firmy w oczach klientów. Stosowny strój może być wyrazem szacunku dla klientów, pomaga też umacniać pozycję firmy i jej pracowników jako godnych zaufania profesjonalistów.
Elegancka, ozdobiona logo firmy odzież jest doskonałym narzędziem promocji marki. Jako integralny element strategii marketingowej może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy. Ponadto pozwala pracodawcom lepiej kontrolować wizerunek firmy, podkreślając dbałość o detale wpisaną w jej podstawowe wartości. To wszystko składa się na lepsze pozycjonowanie firmy w ramach działań marketingowych.

Wreszcie, poza wyglądem zewnętrznym, elegancka odzież reprezentacyjna odgrywa ważną rolę w zwiększaniu zaangażowania pracowników w życie firmy, tworzeniu pozytywnej atmosfery w miejscu pracy oraz promowaniu poczucia dumy i przynależności wśród pracowników.

LANCERTO już 16 lat na rynku

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają
z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.