W połowie lutego tego roku sieć MediaMarkt uruchomiła aplikację mobilną. To kolejny krok w ramach rozwoju opartego na strategii omnichannel.
Wprowadzenie aplikacji MediaMarkt wyróżnia się jako kluczowy krok w strategii omnichannel firmy, z głównym naciskiem na poszerzenie bazy klientów. Niezależnie od tego, czy klienci preferują wizyty w sklepie, przeglądanie stron internetowych, czy szybkie transakcje za pośrednictwem wygodnej aplikacji, MediaMarkt stara się zaspokoić różnorodne preferencje.
Zakupy nigdy nie były tak łatwe
Aplikacja mobilna MediaMarkt, dostępna do pobrania w AppStore, Google Play Store i Huawei App Gallery od 15 lutego, jest świadectwem innowacyjnego podejścia marki. Aplikacja oferuje szybkie i wygodne zakupy, zgodnie z zobowiązaniem sieci do dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów.
„Jestem dumna z naszego zespołu, który pracował sumiennie, aby mieć pewność, że każdy szczegół jest dopracowany” – mówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Saturn Polska, podkreślając jednocześnie, że dostosowane funkcje aplikacji zaprojektowane są z myślą o szybszych i łatwiejszych zakupach dokonywanych przez klientów MediaMarkt.
PARTNER PORTALU
Bliżej klientów
MediaMarkt stawia na wygodę klientów, pomagając im w podejmowaniu decyzji zakupowych poprzez optymalizację zakupów online. Nowy sklep internetowy jest zgodny z najnowszymi standardami europejskimi, ponieważ czerpie inspirację z udanych platform w krajach takich jak Niemcy i Holandia. Jego szybkość i intuicyjność sprawiają, że podróż zakupowa jest płynniejsza, zwłaszcza w wersji mobilnej. Aby odkryć najlepsze funkcje, zachęcamy użytkowników do odwiedzenia strony internetowej MediaMarkt lub pobrania aplikacji mobilnej.
MediaMarkt ma bardzo dużą ofertę
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się prekursorem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie jako cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej. MediaMarkt otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi dwukrotnie, w 2022 i 2023 roku. Nagrody przyznane zostały w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą nagrody Laur Konsumenta 2023 oraz Złotej Innowacji Retail w 2022 oraz 2023 roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter