Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wola Park rusza z nową kampanią promującą Ogrody Ulricha

Ruszyła kampania reklamowa promująca Ogrody Ulricha należące do Wola Parku. Kampania prowadzona pod hasłem „Jestem na miejscu”, będzie realizowana online, jak i w formie nośników wielkoformatowych.

Kreacja kampanii nawiązuje do momentu wyboru miejsca spotkania. Jest skierowana jest do ludzi młodych, korzystających z komunikatorów. Serduszko znane z konwersacji online oznaczające zgodę, „super”, „dziękuję” pojawia się we wszystkich odsłonach key visuali.

Działania prowadzone pod hasłem „Jestem na miejscu” podkreślają lokalny charakter Ogrodów Ulricha, które od początku istnienia zapewniają mieszkańcom Warszawy nie tylko szeroką ofertę gastronomiczną, ale także wiele atrakcji dających pretekst do spotkań. To m.in.: regularnie odbywające się wydarzenia, takie jak koncerty, Speed Dating, PubQuiz, czy spotkania z Klubem Komediowym.

R E K L A M A

„Jako Ogrody Ulricha chcemy być blisko naszej lokalnej społeczności, zapewniając jej miejsce do interakcji, do mniejszych i większych spotkań. Kampania ma wzmocnić rozpoznawalność Ogrodów Ulricha, właśnie wśród naszych sąsiadów z Woli i Bemowa. Wiele realizowanych tu działań to inicjatywy dla lokalnych mieszkańców, co pokazuje m.in. współpraca z Uniwersytetem Trzeciego Wieku Woli i Bemowa. W kampanii chcemy podkreślić wyjątkowy charakter Ogrodów jako miejsca spotkań dla społeczności z pobliskich dzielnic czy osiedli”. – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Rozpoczęta dziś kampania, będzie trwała 3 miesiące i będzie realizowana w internecie poprzez media społecznościowe, kanał YouTube, jak i za pomocą Google Ads. Zostanie ona wsparta nośnikami wielkoformatowymi – bilbordami jak i nośnikami o niestandardowych wymiarach zlokalizowanych w dzielnicach Wola i Bemowo.

Wola Park w portfelu Ingka Centres

Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.

Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.

Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.

W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.

Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach. W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne.