Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Wrocław Fashion Outlet podsumowuje 2023 rok i planuje działania na przyszłość

Rok 2023 był dla Wrocław Fashion Outlet intensywny i pełen pozytywnych zmian. W minionych miesiącach centrum powitało nowe marki modowe i gastronomiczne, wprowadziło kolejne udogodnienia dla swoich klientów, a także z sukcesem działało w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Potwierdzeniem skuteczności realizowanych działań jest fakt, że jedyne modowe centrum outletowe w regionie zamknęło 2023 rok z najwyższą w historii sprzedażą i rekordową liczbą pond 60 tysięcy członków programu lojalnościowego Fashion Club.

Nowe marki w ofercie oraz stabilne wzrosty

Wrocław Fashion Outlet to jedyne w Polsce centrum należące do europejskiego portfolio outletów premium VIA Outlets. Obiekt konsekwentnie realizuje strategię „3R”: Remodelling, Remerchendising, Remarketing, co zaowocowało m.in. osiągnięciem najwyższych w historii wyników.

„Klienci coraz częściej wybierają outletowe zakupy, kierując się pozytywnym stosunkiem jakości do ceny. Coraz istotniejszą częścią naszej działalności staje się również program lojalnościowy Fashion Club, dostarczający jego członkom cenne korzyści i zniżki. Rozpoczynamy rok z pewnością siebie i oczekujemy, że nasz model biznesowy i odporny sektor centrów outletowych, nadal będzie osiągał rekordowe wyniki w 2024 roku, w którym VIA Outlets świętuje swoją 10. rocznicę.” – mówi Aleksandra Perz, Centre Director Wrocław Fashion Outlet

Zgodnie z przyjętą strategią centrum systematycznie rozszerza ofertę o znane i lubiane marki, których poszukują klienci. W 2023 roku Wrocław Fashion Outlet otworzył sklepy takich brandów, jak JOOP! czy Outly. Po zmianach lokalizacji w nowej odsłonie zaprezentowały się marki Levi’s, Lee Wrangler, Calzedonia/Intimissimi/Tezenis, Mustang, New Balance, Crocs, Wittchen, Pierre Cardin i Ecco. Czwarty kwartał uświetniło z kolei otwarcie kawiarni Starbucks – pierwszej w centrum outletowym w Polsce. „Nowe marki w centrum, jak również przedłużenia umów i inwestycje naszych wieloletnich najemców w wysoki standard wykończenia lokali pokazują, że jesteśmy stabilnym i skutecznym partnerem biznesowym. Potwierdza to również fakt, że powierzchnia centrum aktualnie jest wynajęta niemal w 100%. – mówi Teresa Pieczonka, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Centrum odnotowuje doskonałe wyniki także dzięki efektywnej współpracy pomiędzy najemcami i VIA Outlets. „Silne partnerstwo pozwala na skuteczną identyfikację i realizację innowacyjnych strategii marketingowych, przyciągając tym samym większą liczbę nowych klientów. Wspólnie opracowaliśmy atrakcyjne promocje, wydarzenia i oferty specjalne, które przyczyniły się do zwiększenia ruchu w centrum. Transparentna komunikacja i otwarta wymiana pomysłów między najemcami a nami stanowią kluczowy element sukcesu, umożliwiając szybkie dostosowywanie się do zmieniających się trendów rynkowych. Ta efektywna kooperacja przynosi korzyści obu stronom”. – mówi Beata Jarema, Retail Director Wrocław Fashion Outlet

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Zrównoważona przyszłość branży retail

Zrównoważony rozwój zajmuje centralne miejsce w strategii „3R” VIA Outlets. Skuteczna implementacja strategii „Beyond Sustainable” w całym europejskim portfolio i łańcuchu wartości firmy została uhonorowana w lipcu przez globalną instytucję ratingową Fitch przyznaniem drugiego najwyższego poziomu oceny ESG, czyli poziomu 2. VIA Outlets uzyskała również najwyższą 5-gwiazdkową ocenę w raporcie GRESB 2023 Real Estate Sustainability Benchmark czwarty rok z rzędu.

W 2023 roku we Wrocław Fashion Outlet poza ciągłymi działaniami mającymi na celu ograniczenie śladu węglowego działalności operacyjnej samego obiektu, podjęto także szereg działań z myślą o lokalnej społeczności i środowisku. Wśród nich można wymienić akcję „BE PROUD. BE YOU. / BĄDŹ DUMNY. BĄDŹ SOBĄ.” organizowaną w ramach obchodów Miesiąca Dumy. Wrocławskie centrum po raz kolejny zostało także partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego mBank Nowe Horyzonty. To tylko dwa z wielu przykładów inicjatyw w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Ambitne plany na 2024 rok

Wrocław Fashion Outlet podchodzi ambitnie do planowania inwestycji również na 2024 rok. W najbliższych miesiącach we wrocławskim centrum planowane jest m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej oraz modowej, kolejne prace modernizacyjne. W 2024 roku, podobnie jak w latach poprzednich, obiekt zamierza kontynuować działania na rzecz środowiska oraz aktywnie wspierać lokalne społeczności.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, , Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.