W samym centrum Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej, sieć Da Grasso otworzyła swoją 13. restaurację w mieście. To pierwszy lokal, który został zaprojektowany w nowej identyfikacji wizualnej marki.
Najnowsza restauracja sieci Da Grasso w Łodzi jest zarazem pierwszą otwartą w nowym wystroju. Jest to elementem wdrażania nowej strategii marki.
Da Grasso wdraża nową strategię
„Analizując dotychczasową strategię marki, doszliśmy do wniosku, że konieczne są głębokie zmiany. Mimo że marka jest szeroko rozpoznawalna w Polsce, szczególnie ze względu na kultowe dwa sosy gratis, które stały się niejako symbolem firmy, brakowało jej jednoznacznego charakteru. Po gruntownych badaniach i pracach nad strategią, nadeszła pora na rozpoczęcie procesu rebrandingu, którego elementy już od pewnego czasu można obserwować między innymi na naszych profilach w mediach społecznościowych i w materiałach reklamowych. To jedynie skrawek większego procesu transformacyjnego, jaki obecnie przechodzi nasza sieć licząca 180 pizzerii. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, ale klienci z pewnością zauważą różnicę.” – podkreśla Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. Marketingu i Sprzedaży Da Grasso.
Nowa komunikacja wizualna Da Grasso czerpie inspiracje z przeszłości, ale też ukazuje ją w zupełnie nowym świetle. Zmiany będą zauważalne dla klientów w wielu wymiarach:
PARTNER PORTALU
„Re–stylizowaliśmy logo oraz przewodni motyw graficzny, skorygowaliśmy barwy marki, stworzyliśmy nowy porządek typograficzny i dodaliśmy system ilustracji, których głównym nośnikiem będą wlepki. Nowe logo leje się więc niczym sos polewany od serca. Czosnkowy, bo logo jest w kolorze Garlic White. Słynna krata nie znika z pudełek, ani z identyfikacji. Gubi jednak charakter obrusa, a zyskuje skojarzenia z pikselami i szachownicą. Odrywa się od stołu w kierunku zabawy. Barwy czerpiąc ze składników stają się przede wszystkim naturalne i apetyczne. Znajdziecie w nich pomidory, liście bazylii czy jagodowy shake, ale nigdy neonowy zielony” – tłumaczy Łukasz Słotwiński, Chief Happiness Officer, Redkroft.
Da Grasso nie tylko w dużych miastach
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce, w której skład wchodzi blisko 190 lokali w całym kraju
Planując rozwój Da Grasso nie ogranicza się wyłącznie do większych miast ale poszukuje nowych partnerów franczyzowych praktycznie w całej Polsce, między innymi w Oławie, Mielcu, Kościerzynie, Dębicy, Krośnie, Inowrocławiu, Lesznie, Gnieźnie, Świdnicy, Tarnobrzegu, Nowym Dworze Mazowieckim.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Sieć ma dobrze funkcjonujące lokale zarówno w większych miejscowościach, takich jak Warszawa, Wrocław, czy Kraków, jak i w niewielkich miasteczkach. Kluczowym elementem jest potencjał sprzedażowy miejsca, dlatego firma angażuje się w proces dokładnego wyszukiwania najlepszych lokalizacji niezależnie od ich wielkości.
Da Grasso poszukuje zarówno lokali małych, które oferują jedynie dostawę, gdzie wystarczy kilkadziesiąt metrów kwadratowych, jak i lokali z salą konsumpcyjną. W takim przypadku rekomenduje powierzchnię minimum 120 metrów kwadratowych, jednak zdarzają się także znacznie większe lokale. Ostateczna decyzja co do powierzchni zależy od konkretnych warunków lokalizacyjnych i ich potencjału sprzedażowego.