Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Żabka otwiera sklepy dla zmotoryzowanych klientów

W Opolu, w budynku lokalnej stacji paliw Viwa, został otwarty sklep Żabka. To druga placówka sieci tego typu przeznaczona nie tylko dla zmotoryzowanych klientów.

Prócz standardowej oferty produktowej Żabki, asortyment został dostosowany w taki sposób, aby klienci zmotoryzowani mogli kupić to, czego będąc w drodze czy podróży potrzebują. Nie zabrakło w niej pysznej kawy na wynos oraz znanych i lubianych ciepłych przekąsek z oferty gastronomicznej Żabka Café, a także produktów motoryzacyjnych. Klienci mogą także zapłacić w sklepie za zakupione paliwo.

Stacja paliw Viwa oferuje kompleksowe usługi, w tym tradycyjne tankowanie oraz wysokiej jakości myjnię ręczną i automatyczną. Uruchomienie w tej lokalizacji sklepu Żabka, której produkty i usługi są dobrze znane konsumentom, wnosi dodatkową wartość do oferty stacji.

R E K L A M A

Żabka na stacji paliw Viwa zlokalizowana jest w Opolu przy ul. Prószkowskiej 71. Sala sprzedaży sklepu liczy prawie 80 mkw. Obiekt zapewnia 16 miejsc parkingowych. Placówka będzie otwarta przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu.

Żabka na stacjach paliw

Kolejny sklep Żabka na stacji paliw to efekt długotrwałego i złożonego projektu realizowanego przez departament ekspansji – dział nowych formatów – w ścisłej współpracy z pozostałymi departamentami firmy. Pierwsza, pilotażowa Żabka w podobnym formacie przeznaczonym dla zmotoryzowanym klientów została uruchomiona w listopadzie 2021 r. na stacji paliw Rakieta, zlokalizowanej w miejscowości Krosno k. Mosiny (woj. wielkopolskie). W 2024 r. sieć planuje otwierać kolejne sklepy na stacjach paliw, aby nie tylko oferować klientom dobrze znane produkty i usługi, ale też tworzyć wartość dodaną do formatu, jakim jest stacja paliw.

Żabka Polska jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.