Już nie jedna, a dwie zjeżdżalnie znajdują się w warszawskiej Galerii Młociny, której inwestorami są EPP i Echo Investment. Łącznie klienci mogą pokonać prawie 40 metrów spiralnych zjazdów, a nawet zmierzyć się w wyścigu na czas.
Na rekordzistów czekają atrakcyjne nagrody. Zjeżdżalnie są dostępne dla wszystkich – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Co więcej, nowa zjeżdżalnia jest najdłuższa wśród warszawskich centrów handlowych.
W styczniu klienci Galerii Młociny mogli po raz pierwszy zjechać prawie 16-metrową zjeżdżalnią, która wita klientów tuż przy głównym wejściu. Została ona zainstalowana między poziomem +1 a 0. Atrakcja jest dostępna dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych i od początku cieszy się dużą popularnością. Hasło “zrób zakupy i zjeżdżaj” ma w tym centrum handlowym wyłącznie pozytywne znaczenie.
Nowa, jeszcze dłuższa zjeżdżalnia w Galerii Młociny
Galeria Młociny postanowiła wydłużyć czas zjazdu i postawiła kolejną zjeżdżalnię, tym razem między poziomami +2 i +1. Dzięki temu, że poziom +2 jest nieco wyższy, zjeżdżalnia ma ponad 24 metry. Łącznie z pierwszą zjeżdżalnią, jest to niemal 40 metrów rozrywki, której nie trzeba już szukać w aquaparkach czy wesołych miasteczkach.
PARTNER PORTALU
– Pierwsza zjeżdżalnia zachwyciła naszych klientów. Dlatego postanowiliśmy wydłużyć zjazd, stawiając drugą. Łącznie mamy do pokonania prawie 40 metrów – to długość aż 2 torów do kręgli, znajdujących się w Centrum Rozrywki MK Bowling w Galerii Młociny – mówi Artur Maćkowiak, Marketing Manager Galerii Młociny.
Ile trwa zjazd na zjeżdżalniach w Galerii Młociny? Tego nie da się rozstrzygnąć, bowiem każdego dnia klienci mogą pobijać swoje rekordy. Podczas oficjalnego otwarcia drugiej bezpłatnej zjeżdżalni, goście brali udział w zawodach na najkrótszy czas zjazdu. Zwycięzcy konkursu otrzymali od Galerii Młociny nagrody w postaci m.in. kart podarunkowych oraz poduszek, przy użyciu których przejazd na zjeżdżalni jest jeszcze szybszy. Teraz centrum handlowe szuka nazw dla obu zjeżdżalni i również przewiduje upominki dla najbardziej kreatywnych klientów.
Młociny w portfelu EPP i Echo Investment
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ponad 30 kawiarni i punktów gastronomicznych. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.