Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

iSpot i Cortland robią kolejny krok w stronę połączenia obu firm

Zespoły iSpot i Cortland obsługujące rynek klientów B2B łączą się. To kolejny krok w ramach długofalowej strategii połączenia obu spółek. W nadchodzących miesiącach zostaną zrealizowane następne etapy strategii.

Cortland i iSpot łączą to, co najlepsze w ofertach obydwu marek i od teraz, razem dla biznesu, zapewniają najnowsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne w jednym miejscu. Dzięki wniesieniu przez Cortland rozbudowanej pozycji w segmencie B2B, eksperckości i długoletnich relacji z klientami do struktur wiodącej na rynku marki iSpot, sektor B2B zyskał najlepszego partnera, który jeszcze lepiej przybliża ofertę produktów i usług Apple nie tylko jej dotychczasowym partnerom biznesowym, ale także grupie zupełnie nowych klientów.

“Z ogromną satysfakcją mogę przekazać, że zakończyliśmy połączenie zespołów iSpot i Cortland obsługujących rynek klientów instytucjonalnych.” – mówi Dariusz Zająkała, Dyrektor Zarządzający iSpot. „Wspólny zespół to połączenie najlepszego doświadczenia oraz wiedzy naszych ekspertów, które zapewni naszym Klientom najnowsze rozwiązania technologiczne oraz wsparcie w zakresie produktów i usług Apple, a także produktów innych producentów znajdujących się w naszej ofercie. iSpot i Cortland są od teraz razem dla klientów B2B.”

R E K L A M A

Aby zmaksymalizować wspólny potencjał komercyjny, iSpot i Cortland wykorzystały moment silnego wzrostu sprzedaży w obu spółkach. Przechodząc pod skrzydła iSpot, Cortland wniósł 180 doświadczonych pracowników, którzy – już w nowej strukturze, wspólnie z ekspertami iSpot – dostarczają kompleksowego wsparcia firmom i oferują najwyższą jakość obsługi oraz wiedzę w zakresie innowacyjnych rozwiązań Apple, wsparcia technicznego oraz szkoleń.

“Wierzymy, że ludzie to kluczowy czynnik sukcesu wspólnego biznesu, dlatego z wielką radością przyjęliśmy połączenie zespołów ekspertów Cortland i iSpot.” – mówi Magdalena Tomczyk-Topolska, Dyrektor ds. Klientów Biznesowych. “Działając razem dla biznesu będziemy mieć jeszcze większe możliwości, by być dla naszych klientów bezkonkurencyjnym partnerem, niezmiennie dostarczając im rozwiązania najwyższej jakości.”

Utworzenie wspólnego zespołu obsługującego Klientów instytucjonalnych to jeden z pierwszych kluczowych kroków wynikających z długofalowej strategii połączenia obu spółek. W nadchodzących miesiącach 2024 r. zostaną zrealizowane następne etapy strategii.

Przejęcie Cortland to element strategii 1923 Investments, która polega na osiąganiu wzrostu poprzez przejęcia. Po nabyciu 100% udziałów Cortland, iSpot dysponuje siecią 47 salonów sprzedaży oraz wieloma punktami serwisowymi w kluczowych lokalizacjach na terenie całej Polski. Zespół pracowników łącznie liczy 600 osób.