100 tysięcy złotych dla klientów Westfield Arkadia! Westfield Arkadia zaprasza do udziału w wiosennym wydarzeniu, kierowanym do klientów centrum handlowego.
Już w najbliższy weekend 23-24 marca do klientów trafią karty podarunkowe o łącznej wartości 100 tysięcy złotych.
1000 klientów z prezentem
Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę, karty podarunkowe o wartości 100 PLN uzyska pierwszych 500 klientów, którzy przedstawią rachunek za zakupy o wartości minimum 250 PLN, na maksymalnie dwóch paragonach. Łącznie promocją zostanie objętych aż 1000 osób, w ręce których trafią karty podarunkowe o łącznej wartości 100 tysięcy złotych. Karty będzie można odebrać w wiosennie zaaranżowanym i przystrojonym punkcie w okolicy sklepów Hebe oraz Outhorn, na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Arkadia.
„Wraz z naszymi najemcami chcemy kontynuować bardzo dobrą współpracę i po raz kolejny docenić naszych klientów, oferując niepowtarzalną szansę na oszczędności oraz wyjątkowe zakupy w wiosennej atmosferze. Jesteśmy przekonani, że wizyta w Westfield Arkadia będzie doskonałą okazją do znalezienia wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach” – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor Westfield Arkadia.
Marcowa akcja promocyjna jest kolejną tegoroczną aktywnością, kierowaną do klientów Westfield Arkadia. Poprzednia została zorganizowana w połowie lutego, w okresie walentynkowym. Obie organizowane akcje są również przykładem synergii pomiędzy centrum handlowym, a jego najemcami. Dzięki szansie zdobycia wartościowych kart podarunkowych oferta Westfield Arkadia staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, co naturalnie zwiększa, i tak wysoką już, odwiedzalność. A na tym zyskują wszyscy – klienci, najemcy oraz samo centrum handlowe.
Westfield Arkadia największym centrum handlowym w Polsce
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi, Rituals, Lego.
Właścicielem galerii jest Unibail-Rodamco-Westfield.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter