Pojawienie się nowych topowych marek czy innowacyjnych formatów, a także powiększenie salonów dotychczasowych najemców sprawiły, że 2023 był dla Galerii Warmińskiej rokiem zupełnie wyjątkowym. W największym na Warmii i Mazurach centrum handlowym w ciągu ostatniego roku zanotowano aż 21 zmian.
W 2023 roku w Galerii Warmińskiej nastąpiło 18 nowych otwarć oraz 3 zmiany dotychczasowych lokalizacji. Pierwsze nowości zaczęły pojawiać się z nastaniem wiosny, wiele działo się też w miesiącach letnich i jesiennych, nie zabrakło też zmian na koniec roku.
– Rok 2023 był dla nas w Galerii Warmińskiej naprawdę rekordowy. Dotychczasowi najemcy inwestowali w nowe, większe powierzchnie, zmieniali formaty na ultranowoczesne i przyjazne klientom, wchodziły znane i cenione nowe marki. Możemy powiedzieć, że de facto całe centrum jest wynajęte. Nie narzekamy na nadmiar wolnych przestrzeni – mówi Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Pierwsze wiosenne nowości i porządki
Na początek, w marcu pojawiła się nowa wyspa kultowej marki klocków LEGO. W kwietniu salon Sizeer, oferujący buty najlepszych brandów oraz markowe hoodies, joggery, T-shirty i akcesoria, przejął sąsiadującą z nim powierzchnię. Po rozbudowie salon zajmuje powierzchnię 258 m2. Maj przyniósł aż trzy nowe otwarcia. Pierwsze z nich dotyczy powszechnie cenionej marki obuwia New Balance. Zajmujący powierzchnię blisko 200 m2 sklep umożliwia szeroką ekspozycję całego asortymentu. Ponadto salon marki ESOTIQ w Galerii Warmińskiej zyskał nową blisko 100-metrową przestrzeń. Jest to znany i ceniony salon z polską, wysokiej jakości kobiecą bielizną. Marka dostępna w Polsce już od wielu lat cieszy się dużą popularnością wśród pań w każdym wieku. Wiosną pojawiły się też dwa stoiska należące do Lodolandii oraz punkt z ładowarkami do samochodów elektrycznych.
PARTNER PORTALU
– Już na początku roku wiedzieliśmy, że będzie się dużo działo. Pojawiali się nowi najemcy zainteresowani otwarciem sklepów w Galerii Warmińskiej, a obecni partnerzy rozpoczęli przygotowania do zmian w dotychczasowych salonach. Cieszy nas to, że tak wiele znaczących i ciekawych marek jest chętnych, żeby poszerzyć ofertę dla klientów naszego centrum – mówi Katarzyna Jabłońska, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Letnia relokacja i przygotowania do dynamicznej drugiej połowy roku
Dla wielbicieli kuchni japońskiej dobrą nowiną było otwarcie wyspy Tori Sushi. W okresie letnim nie zabrakło też specjalnie na ten czas uruchomionego stoiska z lodami Gelato Naturale. Z końcem lata w galerii w nowej lokalizacji otworzył się salon QUIOSQUE, zajmując powierzchnię 186 m2. Ten znany polski multibrand z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, adresowany do kobiet w każdym wieku. Całe lato trwały również intensywne prace nad przygotowaniem do kolejnych nowości planowanych na okres jesienny.
– Galeria Warmińska potwierdziła w badaniach rynku swój potencjał i pozycję jako największe i najpopularniejsze centrum handlowe w regionie Warmii i Mazur. Stale inwestujemy w rozwój naszego obiektu, poszerzanie oferty i podnoszenie komfortu zakupowego dla wszystkich odwiedzających. Nieustannie też zachęcamy wszystkich naszych najemców do zmian i unowocześniania salonów. Przekłada się to bezpośrednio na zadowolenie klientów i wzrost obrotów centrum – podkreśla Michał Tur, Shopping Center Manager NEPI Rockcastle.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Jesień i końcówka roku – apogeum zmian
Wraz z nadejściem jesieni w Galerii Warmińskiej rozpoczął się prawdziwy wysyp nowości. W październiku na powierzchni 62 m2 otworzył się znany z pysznych herbat, kaw i akcesoriów salon Five o’clock. Kolejną niespodzianką był Butik PLUMS ze stylową polską i włoską odzieżą damską, obuwiem i akcesoriami. Salon ten zajął powierzchnię 64 m2. W tym samym miesiącu swoją działalność rozpoczęła też wyspa Sorvella Perfumy należąca do firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą perfum dla kobiet i mężczyzn na rynku europejskim i azjatyckim. Kolejną nowością było otwarcie w nowej lokalizacji, powiększonego salonu 4F na 1 piętrze, tuż obok restauracji Sushi Ko.
W listopadzie portfolio olsztyńskiej galerii wzbogaciła oferta Sip’n’smile, nowej marki Bubble Tea, serwującej szeroką gamę orzeźwiających napojów oraz stoisko ze słodkościami marki GOODIS.
– Jesienne zmiany w naszym centrum przyniosły ciekawe nowe marki, na które liczyli nasi klienci. Dbamy o to, aby każdy nowy najemca miał zapewnione jak najlepsze warunki i wsparcie komunikacyjne. Dzięki naszemu magazynowi Fashion Time w wersji online i drukowanej oraz dedykowanym projektom modowym pokazujemy najnowsze trendy z wykorzystaniem asortymentu sklepów w Galerii Warmińskiej. W 2023 roku w centrum zrealizowaliśmy 56 wydarzeń i atrakcji, które dodatkowo zwiększyły liczbę odwiedzających – mówi Natalia Tur, Regional Marketing Manager z NEPI Rockcastle.
W czwartym kwartale roku rozpoczął także działalność pierwszy w regionie sklep Pit Bull West Coast, jednej z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych w Polsce. Z okazji zbliżających świąt pojawiły się też w osobnym lokalu Eurofirany Świątecznie z szerokim wyborem dekoracji i wystroju wnętrz na okres bożonarodzeniowy.
Zwieńczeniem otwarć był wyczekiwany przez wielu salon z obuwiem i galanterią skórzaną Kazar, a także pojawienie się polskiej marki odzieżowej z 25-letnią tradycją – Monnari, która zajęła powierzchnię 182 m2.