Swarovski kontynuuje ewolucję swojej marki poprzez zachwycającą zmianę wizerunku swoich sklepów detalicznych. Wraz z wprowadzeniem nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie, transformacja trwa, a jedną z najnowszych jest Westfield Mokotów.
Zlokalizowany w samym sercu jednego z najważniejszych miejsc handlowych w Warszawie, sklep w Westfield Mokotów ma powierzchnię 53 m² i jest utrzymany w niebieskim kolorze Swarovski, który reprezentuje siłę życiową wody – integralnego elementu w produkcji kryształów.
Luksusowe wnętrze wypełnione jest światłem i oferuje klientom doświadczenie zakupowe, które pozwala zanurzyć się w kreatywności, savoir-faire i elegancji, które definiują 129-letnią austriacką firmę.
Wchodząc do sklepu, klienci mogą odkryć pełne ekstrawagancji kolekcje Swarovskiego, od biżuterii, zegarków i dekoracji wnętrz po okulary i zastawę stołową.
Odzwierciedlając nową identyfikację wizualną marki, której patronuje słynny łabędź Swarovskiego, odwiedzający są witani w pobudzającej zmysły przestrzeni handlowej, aby odkryć szereg kryształowych skarbów. Poszczególne obszary sklepu utrzymane są w charakterystycznych dla marki Swarovski odcieniach różu, błękitu, żółci i zieleni.
PARTNER PORTALU
Hipnotyzujące metaliczne wykończenia i szkło łączą się z chromowanymi i aksamitnymi akcentami w całej przestrzeni handlowej w Westfield Mokotów, a dzięki licznym ośmiokątom zdobiącym ściany w zapierającym dech w piersiach pokazie produktów i wzorów, cała koncepcja jest hołdem dla cudu kryształu.
Uczta dla zmysłów, która zachęca do odkrywania i wyrażania siebie, Swarovski w Westfield Mokotów obiecuje świat pełen magii i wyjątkowych chwil.
Swarovski ma ponad 2300 sklepów i 6600 punktów sprzedaży
Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakościi kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność. Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej. Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny z około 2300 sklepami i 6600 punktami sprzedaży w około 150 krajach, zatrudniając ponad 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.