Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Jedenastu nowych najemców w Centrum Janki

Centrum Janki nie zwalnia tempa i cały czas wprowadza nowości. Tylko w grudniu ubiegłego roku obiekt zyskał 3 nowych najemców, których obecność umocniła kluczowe dla pozycjonowania obiektu segmenty.

Sektor modowy wzbogacił się o markę United Colors of Benetton – jedną z najbardziej znanych firm odzieżowych na świecie, której znakiem charakterystycznym są wyraziste kolory, nowoczesne postrzeganie klasyki, a także zamiłowanie do wysokiej jakości tkanin, doskonałe krawiectwo i uniwersalizm kolekcji. Do grona najemców dołączyła także marka Pawo, która od ponad 25 lat kreuje wizerunek nowoczesnego mężczyzny. Oprócz odzieży biznesowej, okazjonalnej oraz smart casual, w jej salonie znajduje się także szeroki wybór garniturów, koszul, spodni oraz różnego rodzaju dodatków dla mężczyzn. Dodatkowo, w nowym koncepcie i w nowej lokalizacji otwarty został salon mody męskiej marki Bytom. Rozwinęła się również strefa gastronomiczna, do której dołączył Burger King – jedna z najsłynniejszych na świecie restauracji w stylu amerykańskim, znana z grillowanych nad ogniem burgerów ze 100% wołowiny.

Wśród nowych najemców w 2023 roku w obiekcie pojawiła się marka kosmetyczna Rituals oferująca luksusowe produkty do ciała i kąpieli, perfumy, a także wyjątkowe zapachy do domu. Wzbogaciła się także oferta modowa centrum. W segmencie tym pojawiły się nowe marki tj. Greenpoint i Half Price – brand, który poza markową odzieżą, obuwiem oraz dodatkami damskimi, męskimi i dziecięcymi, oferuje także wyjątkowe dekoracje do domu, zabawki czy akcesoria sportowe. Oferta gastronomiczna wzmocniła się o Boboq – jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku herbaty z tapioką. Do grona najemców dołączyła także Kwiaciarnia EM.

Rozwój oferty handlowej to jednak nie wszystkie zmiany w Centrum Janki. W obiekcie otwarte zostały także wyjątkowe, innowacyjne przestrzenie zaprojektowane w duchu edutainment tj. Jankowa Polana i wewnętrzny plac zabaw nawiązujący do makroświata leśnej polany, a także utrzymana w komiksowym klimacie Instaprzestrzeń, coworkingowa Przestrzeń dla Biznesu i Przestrzeń dla Klimatu, gdzie poza planszami tematycznymi i zabawami edukacyjnymi znajdują się też rowery ładowarki, które dają możliwość ładowania urządzeń mobilnych dzięki sile mięśni.

Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.