Nowy koncept salonów sprzedaży NEONAIL debiutuje we Wroclavii

Rynkowy lider w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci – marka NEONAIL, zaprezentowała punkt sprzedaży w Galerii Wroclavia we Wrocławiu w zupełnie nowym formacie ekspozycyjnym.

Salon urzeka modnym wzornictwem w naturalnym stylu, a przede wszystkim buduje pozytywne doświadczenia zakupowe klienta. Nowe wnętrze zachwyca swoją prostotą i elegancją, a jednocześnie w subtelny sposób wprowadza klientów w świat kolorów. W salonie można kupić produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci NEONAIL, a także kosmetyki marki NEO MAKE UP

Marka NEONAIL od lat kreuje trendy w branży beauty, dlatego i tym razem wyszła naprzeciw oczekiwanym swoich klientek i klientów tworząc nową oprawę wizualną lokali sklepowych. Punktem wyjścia do aranżacji wnętrza był układ funkcjonalny, który w łatwy i czytelny sposób poprowadzi odbiorców przez ofertę sklepu. Powstały dwa spójne światy po obu stronach lokalu – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki NEONAIL, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii NEO MAKE UP, które również zyskały nową oprawę wizualną. Celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.

Nową koncepcję dla salonu NEONAIL opracowało biuro architektoniczne FORMA4U Marcin Karaszowski.

„Wygląd lokalu stanowi istotny element wizerunkowy firmy, a oryginalnie zaprojektowane wnętrze przyciąga swoim wyglądem i zachęca do kolejnych odwiedzin. Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami NEONAIL i NEO MAKE UP, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza” – mówi architekt Sylwia Słopak – Karaszowska.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

NEONAIL już 18 lat na rynku

Aktualnie marka posiada 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad 1000 punktów w całej Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo. Sieć dystrybucji uzupełnia najczęściej odwiedzany w branży e-sklep www.neonail.pl

NEONAIL to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na rynku kosmetycznym. NEONAIL oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. To najwyższa jakość, najszersza oferta kolorów hybrydowych, innowacyjne rozwiązania i produkty takie jak hybryda w naklejce, nowości w duchu najnowszych trendów, zdobienia do stylizacji oraz niezbędne akcesoria. Kolekcje lakierów NEONAIL są silnie osadzone w światowych trendach. NEONAIL należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MYLAQ, StayLAC i NEO MAKE UP.
l