Monnari Trade poszukuje okazji do przejęć na rynku odzieżowym

Monnari Trade poszukuje podmiotów do akwizycji na rynku odzieżowym. Spółka zamierza dalej rozwijać kanał internetowy – zapowiada Miłosz Kolbuszewski, dyrektor finansowy Monnari Trade.
„Nie udało nam się w trakcie 2023 r. zakończyć z sukcesem projektów inwestycyjnych, projektów przejęć, mówię przede wszystkim o marce Top Secret i Redan, ale dalej aktywnie poszukujemy okazji na rynku odzieżowym. Staramy się też poszerzać portfolio produktów nie tylko rozwijając wewnętrznie nowe produkty, ale również wprowadzając w naszych sklepach marki innych producentów” – powiedział dyrektor finansowy spółki Miłosz Kolbuszewski.
Dodał, że jest to początkowa faza, a skala sprzedaży jest jeszcze niewielka.
„Od strony wewnętrznej organizacji działalności staramy się ograniczać koszty funkcjonowania tam gdzie to jest możliwe i racjonalne. Wdrażamy nowe rozwiązania także ws. gospodarki magazynowej, które powinny usprawnić i podnieść efektywność zarządzania towarem. To wszystko ma doprowadzić do tego, że będziemy prowadzili sprzedaż odzieży na akceptowalnych i w miarę wysokich, tak jak w 2023 r., poziomach marży brutto” – powiedział Kolbuszewski.
Wskazał, że spółka dalej będzie stawiała na rozwój kanału internetowego.
„Udział tego kanału w ogólnej sprzedaży jest utrzymywany na kilkunastuprocentowym poziomie i to jest też jedno z głównych założeń, co do dalszego funkcjonowania” – powiedział.
Ponadto poinformował, że Monnari Trade dalej buduje i racjonalizuje sieć salonów własnych i franczyzowych.
„Patrząc krótkookresowo, niekoniecznie będą wzrosty, ale to jest działanie celowe, żeby ograniczać funkcjonowanie w placówkach nierentownych i stawiać na rozwój tych miejsc, gdzie widzimy szansę na zyskowne funkcjonowanie” – ocenił dyrektor finansowych Monnari Trade.
Bogate portfolio odzieżowe
Monnari oferuje dwie pełnosezonowe kolekcje – wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, a projektanci szczególną uwagę poświęcają wykończeniom oraz detalom. Ubrania powstają z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego w ponad 180 salonach w całym kraju dostępne są kreacje dla Pań w rozmiarach 36-46, ale także – Plus Size. Bogate portfolio odzieżowe marki uzupełnia szeroki wybór wysokiej jakości akcesoriów – toreb, szali, kapeluszy, a także biżuterii.
Firma dba o duży wybór wygodnych ubrań i dodatków, które powstają jako autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. Poszczególne produkty można łatwo łączyć ze sobą, tworząc garderobę uniwersalną. Marka słynie też ze staranności, poświęcając wyjątkową uwagę detalom.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter