Monnari Trade poszukuje okazji do przejęć na rynku odzieżowym

Monnari Trade poszukuje podmiotów do akwizycji na rynku odzieżowym. Spółka zamierza dalej rozwijać kanał internetowy – zapowiada Miłosz Kolbuszewski, dyrektor finansowy Monnari Trade.

„Nie udało nam się w trakcie 2023 r. zakończyć z sukcesem projektów inwestycyjnych, projektów przejęć, mówię przede wszystkim o marce Top Secret i Redan, ale dalej aktywnie poszukujemy okazji na rynku odzieżowym. Staramy się też poszerzać portfolio produktów nie tylko rozwijając wewnętrznie nowe produkty, ale również wprowadzając w naszych sklepach marki innych producentów” – powiedział dyrektor finansowy spółki Miłosz Kolbuszewski.

Dodał, że jest to początkowa faza, a skala sprzedaży jest jeszcze niewielka.

„Od strony wewnętrznej organizacji działalności staramy się ograniczać koszty funkcjonowania tam gdzie to jest możliwe i racjonalne. Wdrażamy nowe rozwiązania także ws. gospodarki magazynowej, które powinny usprawnić i podnieść efektywność zarządzania towarem. To wszystko ma doprowadzić do tego, że będziemy prowadzili sprzedaż odzieży na akceptowalnych i w miarę wysokich, tak jak w 2023 r., poziomach marży brutto” – powiedział Kolbuszewski.

Wskazał, że spółka dalej będzie stawiała na rozwój kanału internetowego.

„Udział tego kanału w ogólnej sprzedaży jest utrzymywany na kilkunastuprocentowym poziomie i to jest też jedno z głównych założeń, co do dalszego funkcjonowania” – powiedział.

Ponadto poinformował, że Monnari Trade dalej buduje i racjonalizuje sieć salonów własnych i franczyzowych.

„Patrząc krótkookresowo, niekoniecznie będą wzrosty, ale to jest działanie celowe, żeby ograniczać funkcjonowanie w placówkach nierentownych i stawiać na rozwój tych miejsc, gdzie widzimy szansę na zyskowne funkcjonowanie” – ocenił dyrektor finansowych Monnari Trade.

Bogate portfolio odzieżowe

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Monnari oferuje dwie pełnosezonowe kolekcje – wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, a projektanci szczególną uwagę poświęcają wykończeniom oraz detalom. Ubrania powstają z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego w ponad 180 salonach w całym kraju dostępne są kreacje dla Pań w rozmiarach 36-46, ale także – Plus Size. Bogate portfolio odzieżowe marki uzupełnia szeroki wybór wysokiej jakości akcesoriów – toreb, szali, kapeluszy, a także biżuterii.

Firma dba o duży wybór wygodnych ubrań i dodatków, które powstają jako autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. Poszczególne produkty można łatwo łączyć ze sobą, tworząc garderobę uniwersalną. Marka słynie też ze staranności, poświęcając wyjątkową uwagę detalom.