ROS Retail Outlet rozwija segment włoskiej mody premium

ROS Retail Outlet wychodzi na przeciw potrzebom klientów i rozwija segment premium. W ramach tej strategii do grona najemców Designer Outlet Warszawa dołączyła Grupa GPoland. Otworzyła ona salon Made in G, w którym klienci znajdą luksusowe włoskie marki.

W nowym salonie Made in G, właśnie otwartym w Designer Outlet Warszawa, klienci będą zakupić produkty włoskich marek premium, takich jak Love Moschino, Patrizia Pepe, Babylon, Kurt Geiger, Replay, Elisabetta Franchi, Paul&Shark czy Eleventy Milano.

180 mkw. włoskiej mody premium

Nowy salon Made in G zajmuje powierzchnię prawie 180 mkw. Prezentowane są tam wyselekcjonowane propozycje dla kobiet i mężczyzn od topowych projektantów i włoskich domów mody. W outletowych cenach klienci mogą zaopatrzyć się w produkty pochodzące zarówno z najnowszych kolekcji, jak i z poprzednich sezonów.

„Salon Made in G to doskonały przykład budowania świadomości idei cyrkularności mody, co idealnie współgra z misją centrum outletowego czyli nawiązywania partnerstwa z markami, dla których zrównoważony rozwój oznacza chęć sprzedaży swoich wysokiej jakości, sezonowych kolekcji w obniżonych cenach. Dlatego cieszymy się z tej współpracy opartej na wspólnych celach nie tylko marketingowych i sprzedażowych, ale też światopoglądowych” – mówi Katarzyna Ciemińska Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

W gronie najemców Designer Outlet Warszawa znajduje się wiele włoskich marek odzieżowych, a nowy salon uzupełnia ofertę outletu.

„Nasze centrum rozwija się biznesowo głównie w oparciu o pozyskiwanie marek premium, a Made in G w swojej ofercie posiada wiele wyjątkowych włoskich brandów odzieżowych, których poszukują klienci. Nowo otwarty sklep, który jest autorską marką Grupy GPoland świetnie uzupełnia nasze propozycje w segmencie premium” – dodaje Ciemińska.

Designer Outlet Warszawa z liczną grupa marek premium

Designer Outlet Warszawa oferuje mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie znajdują się produkty m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Lacoste, MaxMara, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. Designer Outlet Warszawa to wielokrotnie nagradzany obiekt. Jest on zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz