Monnari Trade robi krok w stronę przejęcia marki 5.10.15

MONNARI TRADE S.A. i HEMOCA HOLDINGS LIMITED podpisały list intencyjny w sprawie umowy sprzedaży przez HEMOCA posiadanych akcji spółki Komex S.A. właściciela marki 5.10.15.

„List Intencyjny wyraża wolę podjęcia rozmów i negocjacji zmierzających do ustalenia szczegółowych zasad i warunków nabycia przez MONNARI (lub podmiot z grupy kapitałowej MONNARI) od HEMOCA posiadanego przez HEMOCA pakietu akcji spółki KOMEX, stanowiącego 50,056% kapitału zakładowego KOMEX. Strony ustalają, że warunkiem ewentualnej realizacji Transakcji i uzgodnienia jej ostatecznych warunków, w tym ceny nabycia od HEMOCA posiadanych przez nią akcji KOMEX, jest uprzednie przeprowadzenie przez MONNARI badania due diligence. Strony uzgodniły wyłączność na przeprowadzenie badania oraz negocjacji dotyczących uzgodnienia warunków realizacji ewentualnej transakcji na okres 4 miesięcy od dnia podpisania Listu Intencyjnego.” – czytamy w komunikacie Monnari Trade.

W ocenie Monari Trade, zakup spółki z branży odzieżowej z segmentu dziecięcego, pod rozpoznawalną marką, będzie komplementarny dla Grupy Kapitałowej oraz przyniesie silne kompetencje w nowym obszarze branży odzieżowej.

Monnari Trade szuka okazji do przejęć

„Nie udało nam się w trakcie 2023 r. zakończyć z sukcesem projektów inwestycyjnych, projektów przejęć, mówię przede wszystkim o marce Top Secret i Redan, ale dalej aktywnie poszukujemy okazji na rynku odzieżowym. Staramy się też poszerzać portfolio produktów nie tylko rozwijając wewnętrznie nowe produkty, ale również wprowadzając w naszych sklepach marki innych producentów” – kilka tygodni temu powiedział dyrektor finansowy Monnari Trade Miłosz Kolbuszewski.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Marka 5.10.15. od blisko 30 lat wspiera rodziny w zakupach wygodnych i modnych ubrań oraz dodatków dla dzieci. Znajomość rynku i potrzeb konsumentów są składowymi sukcesu marki, które w trakcie wielu lat działalności pozwoliły marce dostrzegać nowe przestrzenie do rozwoju.

Obecnie 5.10.15. jest już nie tylko siecią blisko 260 punktów stacjonarnych w całej Polsce, ale głównie multibrandową platformą sprzedażową oferującą produkty znanych marek dla kobiet, dzieci, rodziny, a także do domu.